כולנו יודעים כמה חשוב ובריא להקפיד באופן קבוע על שתיית מים בכמות מספקת, לפחות ליטר אחד ביום. יש כאלה שממליצים על שתיית כמות גדולה יותר של מים. חוץ מהיתרון והחשיבות שיש לשתיית מים בפני עצמה, אם אנחנו שותים מים זה אומר שאנחנו לא שותים משקאות אחרים, מלאים בסוכר ובשלל חומרים לא בריאים אחרים. לא מעט בדיקות הוכיחו כי בבית עם בר מים שותים יותר מים. אם גם לכם בא כבר הרבה זמן להשתדרג ולפנק את עצמכם באיזה בר מים חדש, אם אתם שוברים את הראש ממי כדאי להזמין את בר המים ולהיות בראש שקט, אז אתם חייבים להכיר את בלו ווטר.

 

בלו ווטר

בלו ווטר היא חברה מובילה ומקצועית ביותר בכל התחום של ברי מים וציוד נלווה כמו קפסולת ניקוי אבנית לתמי 4 – קלין פוד. בלו ווטר מחזיקה ברי מים של כמה חברות מובילות, ובנוסף כמות ענקית של ציוד וחלקים שונים לברי המים הללו, אפילו דברים שלא דמיינתם בכלל שהם קיימים. העבודה מול בלו ווטר נוחה מאוד והיא מתבצעת דרך אתר האינטרנט של החברה. התשלום בכרטיס אשראי מאובטח בתקנים מחמירים, ואת הקבלה ישלחו לכם ישר לאימייל שהגדרתם מראש. המשלוחים של בלו ווטר יוצאים בעזרת חברת שילוח פרטית ולא תלויים בטובות של דואר ישראל המקרטע. אם בא לכם ללמוד עוד קצת ולהתרשם אתם יותר ממוזמנים להיכנס לאתר החברה בכתובת הבאה: https://www.bluwater.co.il.

 

אז מה קונים בבלו ווטר?

בבלו ווטר תוכלו לקנות כל מוצר שקשור בסינון מים שרק תוכלו לדמיין. בחברה יש מלאי ענק של אביזרים מגוונים, גם אביזרים טכניים כמו צינורות ומחברים שונים בקטרים ובמידות שונות, אבל גם מסנני מים מתקדמים מאוד בשלל טכנולוגיות פורצות דרך. ידעתם למשל שישנה מערכת להפחתת אורגניזמים במים הפועלת בעזרת אור אולטרה סגול? כי גם את זה תוכלו לקנות בבלו ווטר. תוכלו כמובן לקנות גם ברי מים שלמים של חברות שונות, או מתקן ייעודי לסינון מים למקרר המתאים למקררים של החברות הגדולות בשוק.

קפסולת ניקוי אבנית לתמי 4 – קלין פוד

 

מהי מדיניות הביטולים?

אם תקנו משהו מבלו ווטר ותחליטו לא להשתמש בו מסיבות שלכם, תקבלו החזר מלא ומיידי על כל העלות. אם קיבלתם את המוצר במשלוח הביתה תקוזז מההחזר עלות המשלוח והתפעול. תוכלו להחזיר את הפריט באופן עצמאי או לשירות החברה וכך אפילו עלויות המשלוח והתפעול לא יקוזזו מההחזר שתקבלו. כמובן שכל זה תקף על החזרת מוצרים שלא ניזוקו, נפגמו, ושלא נעשה בהם שימוש לפני ההחזרה.

 

לסיכום

עכשיו, אחרי שקראתם את הכתבה הזו, אנחנו מקווים מאוד שברור לכם לאן אתם צריכים לפנות עם כל דבר שקשור לסינון מים. בלו ווטר היא חברה ברמה הגבוהה ביותר שתשמח להעניק לכם שירות איכותי ולעזור לכם ליהנות ממים מסוננים, בריאים, נקיים, והכי חשוב – טעימים. אז לחיים!

סננים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *