החלטתם להחליף את המטבח למטבח חדש? תתחדשו! אך חשוב לדעת שיש כמה כללים מאוד חשובים שחשוב להקפיד עליהם כאשר אתם מתכננים את המטבח שלכם. מטבח הוא זירת אירוע מרכזית בבית שלכם, ואתם רוצים לקנות מטבח שישרת אתכם לאורך שנים ולא יגרום לכם לרצות להתחרט עליו בעוד כמה שנים. מלבד עיצוב המטבח עליכם להקפיד על כמה כללי בטיחות מאוד חשובים שישמרו עליכם ועל המטבח שלכם לעוד הרבה מאוד שנים.

 

עבודת השיפוצים במטבח

עבודת שיפוצים במטבח למעשה כוללת לא מעט הוצאות. תוכלו למצוא את עצמכם מוציאים לא מעט כסף על ארונות חדשים, השקעה בזמן של תכנון המטבח, על משטחי עבודה, על הכנת תשתיות כמו חשמל, אינסטלציה, ואפילו לא התחלנו לדבר על אבזור המטבח החדש שלנו.

אם קניתם מטבח איכותי כמו מטבחי דניאל בוודאי שכל דיירי הבית שבעי רצון מהמטבח החדש. אך רגע לפני השימוש שלכם במטבח החדש, יש כמה כללי בטיחות וזהירות שחשוב שתדעו לפני השימוש בו, במיוחד אם בבית גרים ילדים קטנים, שמוצאים את עצמם כסו שפים שעוזרים לכם לבשל פנקייקים בשבת בבוקר.

 

כללי בטיחות בנוגע לאחסון מזון במטבח

כללי בטיחות במטבח נועדו קודם כל לשמור על שטיחות של כל מי שעושה שימוש במטבח, בראש ובראשונה הם הילדים כמובן. חשוב מאוד לשמור על הוראות יצרן בכל מה שקשור לאחסון של המזון שלכם, בים אם מדובר על הקפאה או קירור, ובין אם מדובר על מיקום החפצים המסוכנים (שאלה רוב הדברים במטבח) במקום שיהיה רחוק ולא בהישג יד לילדים בבית.

חשוב מאוד גם לשמור על טיב המזון ולשמור עליו במקרר עטוף בקופסאות פלסטיק אטומות. הימנעו כמה שיותר מאחסון של חומרי ניקיון לצד מוצרי מזון, דבר זה עלול לגרום לנזקים. אל תאחסנו מוצרים שפג תוקפם, או מוצרים שעלולים להיות רעילים. כאשר אתם מאחסנים מזון מבושל במקרר שלכם, שימו לב שלא אחסנתם אותו ליד מוצרי מזון טריים כמו ירקות.

 

כללי הבטיחות לילדים במטבח

כללי בטיחות במטבח הם הכללים החשובים ביותר. חשוב מאוד להקפיד עליהם גם אם הילדים שלכם לא חובבי בישול מושבעים. חשוב למנוע מהילדים שלכם גישה אל דברים חמים או חומרי ניקיון בבית.

שמרו על המוצרים הללו נעולים או נפרדים. הקפידו גם להרחיק מהם סכינים חדים, ולבנות את המטבח שכך שלא יהיה גישה כלל לבלוני הגז. הקפידו גם על מפתח בטיחות ״נגד ילדים״. כאשר אתם מבשלים עם מחבתות, שימו לב שהידיות בפנים ורחוקים מהילדים שלכם. שמרו על הכללים, וקנו מטבח חדש, כי כיום יש מטבחים במבצעים גדולים.

 

לסיכום

חשוב לשמור על כללי אחסון מזון לשמירה על בריאותם של כל דיירי הבית. אם יש לכם ילדים קטנים, מאוד חשוב לשים למוצרים שעלולים להיות מסוכנים לילדים שלכם ולהפקיד על כל הכללי הבטיחות הדרושים לכך.

מִטְבָּח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *