גרים בדירה שכורה? רכשתם דירה ונכנסתם לגור בה? גרים אצל ההורים ובא לכם לעזור להם לתת להם טוויסט לבית שלהם? ובכן, מכל אחת מהסיטואציות האלו אתם יכולים להוציא את המיטב, ולייצר לכם מרחב

שנעים להיות בו וכיף להעביר בו שעות על גבי שעות.

על מנת שהבית שלכם יוכל לתפקד בתור מקום נעים ומשפחתי, כדאי לכם לחשוב על לעצב אותו בכל מיני צורות. כדי להפוך את המשימה הזו לקצת יותר פשוטה עבורכם, הכנו לכם כאן היום 4 כללים לעיצוב הבית שיוכלו

לעזור לכם בדרך.

פתחו פנקסים והכינו את העטים – אנחנו מתחילים.

 

כללים לעיצוב הבית מתחילים בחפצי נוי

הכלל הראשון מבין 4 כללים לעיצוב הבית שעליהם אנחנו רוצים לדבר איתכם היום קשור בחפצי נוי. בתים רבים נותרים במשך שנים רבות עירומים מכל חפץ נוי כזה או אחר, והדבר הזה יוצר ניכור וחלל קר שממש לא נעים לשהות בו. אתם יכולים לשלב בעיצוב הבית תמונות לסלון, עציצים, מדפים עם מגוון פסלים קטנים ועוד, וככל שתעשו זאת המרחב שלכם יהיה הרבה יותר נעים, חם ואינטימי.

 

כלל מס' 2 – התאמת צבעים

רשימה של כללים לעיצוב הבית לא יכולה לפסוח על אחד הכללים הכי חשובים שיש – התאמת הצבעים. בסופו של דבר הבית שלכם מעוצב לפי קו מסוים, בין אם מודרני, קלאסי, רטרו, כפרי ועוד. הקו הזה צריך להישמר גם כשאתם מרהטים את הבית ומוסיפים לו חפצי נוי, ולכן התאמת הצבעים היא סופר קריטית לעניין הזה. עיצבתם בית מודרני עם ריצוף שחור? אלמנטים לבנים, אפורים וריהוט בצבעים צבעוניים יכולים לעבוד איתו מעולה. עיצבתם בית כפרי עם המון אלמנטים של עץ? זה הזמן לשלב בו גם עציצים ירוקים שילכו בצורה מצוינת עם העץ.

 

כלל מס' 3 – שלבו גופי תאורה מעניינים

אין כמו התאורה כדי להפוך את הבית למקום הכי בטוח שלכם בעולם. התאורה היא חלק קריטי מרשימת כללים לעיצוב הבית, משום שיש לה תפקיד מרכזי בחיי היום יום שלכם, גם בשעות החושך וגם בעונת החורף שמביאה איתה לא מעט ימים אפורים וחשוכים. שלבו את גופי התאורה בהתאם לאופי הבית – גופי תאורה נופלים או צמודים, מרובעים או עגולים וכו'.

 

כלל מס' 4 – ניצול החלל בצורה המיטבית

כללים לעיצוב הבית צריכים לקחת בחשבון גם את המרחב שבבית. גם בתים גדולים וגם בתים קטנים יכולים להיות מנוצלים בצורה הטובה ביותר, על ידי הקפדה על רהיטים בגודל הנכון, תאורה הולמת וריצוף שתואם את גודל הבית.

לסיכום, כל עוד תקפידו על ארבעת הכללים לעיצוב הבית שכתבנו לכם כאן, תוכלו להגיע לתוצאות מדהימות שיגרמו לכם להנות בכל פעם שתיכנסו אל הבית מחדש. זה הזמן לחשוב על הבית שלכם מזווית קצת אחרת, ולהעניק לו את הטוויסט העיצובי המתאים לו.

 

חלל מעוצב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *