ישראלים רבים מחפשים דרכים לשהות מקסימום זמן בחוץ. אנחנו גרים במדינה עם אקלים חם שמאפשר ניצול מרבי של היום שלנו תחת כיפת השמיים, ומי שיכול לשלב את הקונספט הזה גם בביתו הפרטי – מה טוב. מטבחי חוץ הם פתרון מושלם לרצון שלנו לבלות בחוץ מבלי להתרחק מהבית – וכשהם מעוצבים ומתוכננים נכון, אפשר ליהנות מהם כמעט כל חודשי השנה. איך מתכננים נכון מטבח חוץ? כל התשובות במאמר זה. 

 

מטבח חוץ למשפחות

אם אתם מוצאים את עצמכם מארחים הרבה, ומעוניינים להגדיל את שטח האירוח שלכם ולאפשר לאורחים ליהנות מהחצר, או רוצים לאפשר למשפחה שלכם להכין ולאכול ארוחות תחת כיפת השמיים כדי לשנות קצת אווירה – מטבחי חוץ הם הפתרון עבורכם. כיום, ישנם מאות אם לא אלפי סוגים של מטבחי חוץ, וכל מה שנותר לעשות הוא לתכנן את המטבח לפי צרכי המשפחה שלכם. אבל איך עושים את זה נכון?

מטבחי חוץ

איך מתכננים מטבח חוץ באופן חכם?

ישנם מספר פרמטרים שכדאי לכם לשקול בשלבי בתכנון והעיצוב:

 

חומרים עמידים

מטבח החוץ שלכם יעמוד 24/7, 365 ימים בשנה תחת השמיים. זה אומר כמובן שהוא יהיה נתון לכל מזגי האוויר, מהקיצים הרותחים ועד חורפים גשומים ובמקומות מסוימים, אפילו מושלגים. על כן, חשוב לוודא שמטבח החוץ שלכם עשוי חומרים עמידים וחזקים, שלא ישברו תחת גרמי השמיים. בחרו נכון והבטיחו למטבח שלכם חיים ארוכים.

 

פרקטיות היא שם המשחק

חשוב שתסתכלו טוב טוב על השטח שלכם ותדעו לזהות מהם הצרכים שלכם כשזה מגיע למטבח. איך אתם נהנים לבשל, במה אתם משתמשים הכי הרבה, מה יהיה נוח ליד מה וכיצד למקסם את המקום שיש לכם כדי שישרת אתכם ואת משפחתכם בצורה האידיאלית ביותר.

 

שימוש חכם בספייס

אל תנסו לדחוף את כל מה שקיים במטבח הפנים שלכם אל שטח החוץ. אין סיבה! כנראה שלא תצטרכו המון המון מקום אחסון, ואם תשקיעו זמן בתכנון יסודי של השטח, תוכלו לנצל כל חלק בו וליהנות ממטבח חוץ מפנק ופרקטי גם אם שטח החצר שלכם לא גדול במיוחד.

מטבחי חוץ

כמה עולה מטבח חוץ?

להלן טווח המחירים האפשרי של מטבח חוץ או גן. כמובן שהכל צריך לעבוד בתוך התקציב שלכם, אז תוודאו שאתם מחלקים את העלויות בצורה חכמה ולא משקיעים אקסטרה במה שלא באמת צריך. הנה מספר דוגמאות למטבחים בגדלים ומפרטים שונים:

  • מטבח מיני פרמיום 4+1 צבע שחור, 3,758.30 ש״ח
  • המטבח המודולרי של רוביקון 3 מבערים, 7,990 ש״ח
  • מטבח גן NET BROIL דגם רויאל בלאק, 15,330 ש״ח
  • מטבח גן פרימיום עם מקרר כפול צבע שחור NET BROIL, 21,980 ש״ח

 

לסיכום

מטבח חוץ הוא פתרון מושלם למשפחות שאוהבות לארח, לבשל ולאכול ארוחות תחת כיפת השמיים, אך לא רחוק מידי מהבית. אם תתכננו אותו חכם, תוכלו ליהנות ממנו שנים ארוכות.

מטבחי חוץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *