הרטיבות נחשבת לתופעה ידועה שמתרחשת לא פעם בחללים שונים ברחבי הבית. הופעתה של רטיבות בחדר האמבטיה שלנו לאחרונה, גרמה לנו להבין כי עלינו להכיר את העניין מקרוב ולהבין איך אפשר להתמודד עמו. יצאנו לבדוק את הנושא וחזרנו עם תובנות שהחלטנו לחלוק עמכם. הישארו אתנו ותגלו איך אפשר להתגונן מפני רטיבות על הצד הטוב ביותר.

 

גיליתם רטיבות בבית? יש מה לעשות!

חשוב לומר קודם כל שרטיבות אינה מסוכנת לכם ולדיירי הבית האחרים, כל עוד אתם מטפלים בה בזמן. אנו בוחרים לציין את העובדה הזו מכיוון ששמענו על מי שהחליטו שלא לטפל ברטיבות והדבר הוביל להופעה של פטריות על הקיר ולעיתים אף לקריסה של חלקים מהתקרה.

אם אתם רוצים למזער את נזקי הרטיבות באופן מידי, עליכם ליצור קשר עם מומחה שעוסק באיטום. מדובר בעצם בבעל מקצוע שיגיע אליכם עם כל הציוד הנדרש ויבצע הליך איטום באזורים שמהם נכנסים המים שגורמים להופעת הרטיבות.

נזק של לחות

תכירו את המומחים לאיטום

מומחים בתחום האיטום הם מי שיש ברשותם כל מיני חומרים עמידים שסוגרים את הקיר באופן הרמטי ומונעים את הופעת הרטיבות. נציין כי יש מי שמזמינים מומחים לביצוע הליך של איטום מקלחת, מרפסת או חדר שינה. חשוב שתדעו שבחירה במומחה לאיטום אינה עניין של מה בכך. עליכם להיות בטוחים כי אתם פונים אל בעל מקצוע שהוסמך לעבוד בתחום.

 

החשיבות שבפנייה אל מומחה מוסמך בתחום האיטום

חשוב מאוד לפנות אל מי שהוסמך לעבוד בתחום האיטום, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהוא מבצע את ההליך על הצד הטוב ביותר. כלומר, עליכם לדעת שהוא עושה שימוש בחומרי איטום חזקים ואיכותיים בתור התחלה. חוץ מזה, חשוב שתדעו שמדובר במי שיודע איך ליצור שכבת בידוד שמפרידה בין הקירות או הרצפות השונות. מי שהזמינו בעבר אדם שהתגלה כחסר ידע בתחום, גילו בסופו של דבר כי ה"איטום" שבוצע בבית לא היה איכותי וגרם להופעה חוזרת של רטיבות.

נזק של לחות

כך תגיעו אל בעל מקצוע מומלץ  ומוסמך

אם אתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם בבעל מקצוע מומלץ ומוסמך שיבצע הליך איטום איכותי בבית שלכם, עליכם לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת. ההמלצה שלנו היא להסתייע בחוכמת ההמונים (אנשים שהסתייעו בעבר בבעל מקצוע שכזה) שתכוון אתכם אל עבר בעל המקצוע הטוב ביותר בתחום. תוכלו לקבל את האינפורמציה הדרושה באחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • קבוצות פייסבוק שעוסקות באיטום ותחזוקה של הבית
  • פורומים שמאפשרים להעלות המלצות אמינות על בעלי מקצוע
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

השורה התחתונה

עכשיו אתם יודעים איך תוכלו להתמגן מפני רטיבות, כך שנותר לכם רק ליישם את המידע שצוין בפניכם לעיל. נאחל בהזדמנות זו שתגיעו אל בעל מקצוע מוסמך ומומלץ שיבצע את עבודתו נאמנה. אתם מוזמנים כמובן לחזור לפה ולספר לנו במי בחרתם.

נזק של לחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *