תהיתם פעם מה ההבדל בין עיצוב דירת יוקרה לבין עיצובים אחרים? רוצים לגלות איך גרים העשירים והמפורסמים? תתפלאו לדעת שדירת שלושה חדרים במרכז העיר ופנטהאוז במגדל מול הים יכולים להיות מעוצבים על פי אותם העקרונות בדיוק כאשר ההבדל היחיד הינו במחיר חומרי הגלם, בהעדפת מותגי העל של עולם הריהוט והזמנת פריטים נדירים. 

 

דירת יוקרה – תקציב בלי תקרה

לפני שאתם מתמלאים בקנאה וחושבים לעצמכם שבוודאי לעולם לא תגורו בפנטהאוז מפואר מל הים או בוילה עם ארבעה מפלסים באחד המקומות הנחשקים ביותר בארץ, תעצרו רגע ותזכרו שהן בתים של האלפיון העליון והן בתים של בני משכורות ממוצעות תמיד מעוצבים על פי עקרונות מאד מאד דומים, כאשר כל ההבדל הינו בשימוש חומרי גלם נדירים או יקרים מאד, קישוט הבית במותגי על, יצירות אמנות יקרי ערך וכדומה.

גם הבית שלכם יכול להראות כמו מליון דולר באמצעים מאד פשוטים, כל הטריק הוא לגרום לו להראות אסטתי, נקי, מסודר ומאורגן גם באמצעות שימוש בחומרי גלם זמינים ולא יקרים. אם גם אתם רוצים בית חלומי שעומד בתקציב, פנו עוד היום אל מעצבת הפנים מאיה קדם ותרגישו גם אתם שאתם גרים על גג העולם.

קרדיט: אלעד גונן
קרדיט: מאור מויאל

דירות האלפיון העליון – כיצד מעצבים דירת יוקרה?

קוים זורמים, אסתטיקה, חדשנות ומקוריות. זה מה שבני האלפיון העליון אוהבים. הדירות רחבות הידיים שלהן בנויות לארח את כל המי ומי ולשקף את העושר הרב, הייחוס והמעמד שאליו הם הגיעו לאחר מאמצים רבים. עיצוב דירת יוקרה הינו הזדמנות לתת לדמיון וליצירתיות להמריא לגבהים כשלתקציב אין תג מחיר וניתן להשתמש בחומרי הגלם המעולים ביותר שקיימים:

  • שיש אוניקס – אוניקס היא אבן שיש טבעית הנחצבת בהרי איטליה וספרד ובמקומות נוספים בעולם, התכונה הבולטת ביותר שלה הוא השתקפות האור דרכה, עושר הצבעים שהיא מכילה והעובדה שכל אבן שיש אוניקס היא ייחודית וחד פעמית. האוניקס משמש לאמבטיות, רצפות, חיפוי קירות ועוד ליצירת אמנות של הטבע אצלכם בבית.
  • ריהוט אקסלוסיבי –  בחנויות המתמחות בריהוט יוקרתי ניתן למצוא ריהוט אקסלוסיבי מחומרי גלם מעולים בעיצובם של מעצבי העל של עולם הריהוט. לעיתים קרובות ניתן למצוא ריהוט שהוצא בסדרות מצומצמות בלבד, כך שרק לכם ולקומץ בני מזל אחרים יש אותו.
  • חללים גדולים – לרוב בני האלפיון העליון נהנים מדירות בעלות חללים גדולים המספקים שפע של משחקי עיצוב ואתגרים מעניינים ומזמנים הרבה מאד אפשרויות למעצבי פנים להציג את כישוריהם.

 

לסיכום

עיצוב דירות יוקרה לאלפיון העליון אינו כה שונה עקרונית מעיצוב דירות לכלל האוכלוסיה, ההבדל היחיד הוא בשימוש בחומרי גלם יקרים, ריהוט יוקרתי ממותגי העל, חלל גדול המספק שפע של הזדמנויות ואתגרים והרבה מאד יוקרה, חפצי אמנות מיוחדים ותקציב כמעט בלתי מוגבל.

קרדיט: מאור מויאל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *