בכל פעם מחדש כשאתם מביטים ימינה ושמאלה בבית שלכם אתם רואים שמשהו חסר? האווירה בו לא מספיק נעימה ואתם מרגישים שאתם לא לגמרי מנצלים את הפוטנציאל של הבית או של הדירה? אם כך, ברור מדוע מעניינים אתכם מספר טיפים לעיצוב פנים מהמומחים, כי אם אפשר להיעזר במי שמבין, למה שלא תעשו זאת? עיינו במאמר שלפניכם, כי הוא כולל כמה נקודות חשובות שיכולות להפוך כל בית לעוד יותר יפה ומעוצב.

סלון לאחר עיצוב

  • הכינו תכנית מראש – אחת מהבעיות שחוזרות על עצמן בעיצוב פנים של בתים ודירות, על פי המומחים, היא שאנשים לא עושים תכנית ברורה מראש. הם הולכים וקונים חפצים שונים ופשוט מניחים אותם בכל מיני פינות בבית, בתקווה שהם יסתדרו ביניהם ויצרו חלל יפה ומעוצב. עם זאת, בפועל זו לא שיטה נכונה ועדיף לתכנן מראש ולנסות לראות בעיני רוחכם איך ייראה הבית בסופו של דבר. בהתאם לכך תדעו איזה חפצים מומלץ לקנות, מה שיוביל לתוצאה יפה יותר.
  • בחירת הקונספט – עוד נקודה שתמיד חוזרת על עצמה כאשר מדברים עם המומחים לעיצוב פנים, זו שאלת הקונספט. האם יש לכם רעיון מסוים? אמירה שאתם רוצים להעביר בעזרת העיצוב? והאם יש סגנונות שאתם יותר מתחברים אליהם? ממש כפי שיש אנשים שיודעים לומר שהם רוצים רק מטבח כפרי, כך צריך להחליט מראש על הקונספט לעיצוב הבית כולו. אתם תראו שאם תדעו מה הסגנון המועדף עליכם יהיה לכם הרבה יותר פשוט לבחור את הפריטים השונים שימלאו את ביתכם.
  • התייחסו לתאורה – לא אחת קורה שאנשים מתעלמים מנושא התאורה ולא מנצלים את אור השמש שנכנס לדירה. חשוב לזכור שהרבה פעמים התאורה היא זו שמשפיעה בצורה משמעותית ביותר על האווירה בבית ולכן יש לתת על כך את הדעת. בדקו מאיפה האור נכנס לבית שלכם, האם הוא מגיע בעוצמה מספיק חזקה ובנוסף, החליטו איזו תאורה מלאכותית אתם רוצים להוסיף.
  • שלבו את הצבעים הכי יפים שיש – קשה לדבר על טיפים שונים בעיצוב פנים ולא להתייחס לשאלת הצבעים, כי כמובן שצריכה להיות התאמת צבעים בין החפצים השונים. בנוסף, קחו בחשבון את השאלה האם אתם אוהבים את הצבעים שביניהם אתם מתאימים והאם הם מודרניים או לא.
  • השקיעו באיכות האביזרים השונים – למרות הרצון לחסוך כמה שרק אפשר, כדאי שתדעו שבכל מה שקשור לעיצוב פנים לא רק הכסף הוא החשוב. למען האמת, פעמים רבות עדיף להשקיע ולקנות ריהוט ואביזרים שונים קצת יותר יקרים, כי אם זה יעיד על איכות טובה יותר, אז מה לא? בסופו של דבר אנשים שיכנסו לבית שלכם ייראו תוך דקות ספורות האם השקעתם בעיצוב בו והאם הכול איכותי או לא, כך שלא מומלץ לחסוך בנושא הזה.
  • החליטו על התקציב – אם חשבתם לרגע להתחיל את עיצוב הפנים לפני שאתם מחליטים על התקציב שלכם לעניין, כדאי שתעצרו לרגע. כדי שלא תיכנסו לחובות וכדי שתוכלו לעשות את הדברים בצורה מסודרת ומהירה, עדיף שתחליטו מראש התקציב שלכם.

לבסוף, עוד המלצה שרבים מהמומחים לעיצוב פנים מזכירים, היא לוותר על עיצוב עצמאי ולפנות אל הטובים ביותר בתחום. כך תוכלו להיות בטוחים שהבית ייראה נפלא, אז למה לא לנסות זאת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *