כמו בכל מטבח, גם במטבח החוץ הבחירה של השיש היא אחת הבחירות החשובות ביותר. השיש הוא חלל העבודה המרכזי של המטבח, והוא זה שבו אנחנו מבלים את רוב הזמן שלנו במטבח. אז לפני שאתם חושבים איזה גריל לקנות, או מה יהיה הגודל של המקרר במטבח החוץ, חשוב לנו לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון את השיש למטבח החוץ.

 

שיש למטבח חוץ

במטבח חוץ, אחד היתרונות המרכזיים שהופכים אותו לכזה שאפשר לעבוד בו, הוא קיומו של חלל עבודה עם שיש, מה שמייתר לחלוטין את הצורך לעבוד בתוך המטבח הביתי. ברגע שבמטבח חוץ אין שיש, אי אפשר באמת לעבוד בו, מה שאומר שאת העבודה המרכזית של הכנת האוכל נאלץ לעשות בתוך המטבח הביתי.

לאור זאת, בחירת השיש צריכה להיעשות בצורה מוקפדת. למרות שגם במטבח רגיל אנחנו משקיעים הרבה מחשבה בסוג השיש שאותו נבחר, בתחום של מטבחי חוץ זה עוד יותר חשוב, ומיד תבינו למה. אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את השיש למטבח החוץ שלכם.

 

  1. גודל

במטבח חוץ הגודל של השיש הוא קטן יותר מזה של השיש הביתי, אולם חשוב לבחור שיש בגודל מספיק, כך שיהיה לנו חלל עבודה נוח. מטבח חוץ אמור לאפשר לנו לעבוד בצורה נוחה לא פחות מזו שבה אנחנו עובדים בתוך הבית.

 

  1. צבע

הצבע של השיש צריך להיות כזה שמתאים לגינה או למקום שבו מטבח החוץ נמצא.

 

  1. סוג

בישראל קיימים הרבה מאוד סוגי שיש, ועבור מטבחי חוץ כדאי לבחור בסוגים הקשיחים והעמידים יותר. בניגוד לשיש בתוך הבית שצריך להתמודד רק עם רטיבות, כאשר השיש נמצא במטבח חוץ הוא חשוף לשינויי מזג אוויר קיצוניים הרבה יותר, מה שאומר שאתם חייבים לבחור סוג שיש עמיד, שיוכל להחזיק מעמד גם אחרי הרבה שנים של קיץ ישראלי.

 

  1. אפשרות ניקוי

הדבר האחרון הוא לזכור שמה שקובע את המראה של המטבח שלכם הוא לא איך השיש שלכם נראה עכשיו, אלא כיצד הוא יראה בעוד כמה שנים של שימוש במטבח. כדי להבטיח שהמטבח שלכם עדיין יראה נהדר, הקפידו לקנות שיש שניתן לנקות אותו בצורה מהירה וקלה. ניקוי השיש צריך להיות כזה שגם מנקה אותו, אך יחד עם זאת גם כזה שלא גורם לו נזק במהלך הניקוי.

 

לסיכום

בכל מטבח חוץ, בחירת השיש היא אחת הבחירות החשובות ביותר. השיש הוא המקום המרכזי שבו אנחנו עושים את העבודה במטבח, אולם בניגוד למטבח ביתי, במטבח חוץ השיש פגיע הרבה יותר. הקפידו לקנות שיש עמיד, שיחזיק מעמד גם בחום של הקיץ הישראלי. בנוסף, וודאו שיש לכם אפשרות נוחה לנקות את השיש בלי לגרום לו נזק במהלך הניקוי כדי לשמור על היופי לאורך זמן.

שיש

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *