החלטתם לקנות ארונות חדשים לבית? מתלבטים באיזו אופציה לבחור? אם כך, כדאי שתיקחו את הזמן, שכן אתם לא תאמינו כשתגלו עד כמה עולם הארונות בימינו הוא עולם עשיר, אינסופי ומגוון.

מהם הפרטים שצריך לקחת בחשבון?

האמת היא שקניית ארונות זה לא דבר פשוט, דווקא בגלל שהנטייה של רוב האנשים היא לא להחליף את הארונות בבית בכל שנה-שנתיים. ארונות זה מסוג אותם הרהיטים שאנחנו קונים היום, ואם הם יהיו טובים ואיכותיים, לא נרצה להחליף אותם גם בעוד עשרים שנה. זה נשמע לכם מוכר? אתם מחפשים ארונות הזזה איכותיים? אם כך, כדאי שתדעו שיש לא מעט פרטים שצריך לקחת בחשבון. ראשית, כדאי יהיה לבדוק האם אתם מכירים את שם החברה שייצרה את הארונות, שכן גם בתחום הזה, כמו בהרבה תחומים אחרים, יש משמעות למוניטין. שנית, כדאי לברר מאיזה חומרים הארון שאתם קונים עשוי ועד כמה הוא יכול להיות עמיד גם בתנאים כמו לחות. אתם לא רוצים לרכוש ארון שיתפרק תוך זמן קצר ולכן יש טעם לבדוק האם, בין היתר, אתם גם יכולים לקבל על המוצר אחריות לכמה חודשים או שנים.

חדר מעוצב

העיצוב והגודל

מעבר לשאלת האיכות של ארון ההזזה החדש שאתם רוצים לרכוש, יש טעם כמובן לבדוק גם את שאלת העיצוב. איך נראה הארון? מה הגודל שלו? והאם אתם מעדיפים אותו בצבע מסוים על פני צבעים אחרים? אם אתם חושבים היום על רכישה של יותר מארון אחד, כי למעשה אתם צריכים ארונות לכל החדרים בבית, יש טעם לבדוק האם תרצו שכולם יהיו זהים. יש אנשים שמבחינתכם צריך לרכוש רק סט של ארונות, וזה אומר שכל הארונות בכל הבית צריכים להיות זהים ומתאימים. לעומת זאת, יש דווקא אנשים שמחפשים גיוון ולכן כל אחד צריך לבדוק מה יתאים יותר לעיצוב הבית שלו. קחו בחשבון שגם בתחום הארונות, כמו בהרבה תחומים אחרים, אתם יכולים לראות עיצוב כפרי, מודרני או עתיק יותר. לכן יש טעם לראות מספר קטלוגים ולבחור את סגנון הארונות שמוצאים חן בעיניכם.

כמה תשלמו?

יצא לכם בעבר לפנות אל אינסטלטור ביהוד ולא לחשוש מראש כמה תשלמו לו? סביר להניח שלא, כי תמיד כשאנחנו קונים מוצר או מזמינים שירות כלשהו, נרצה גם להבין מה זה אומר מבחינת העלות הכלכלית. לכן אנחנו ממליצים לכם לפנות אל כמה מומחים שעוסקים בתחום ולברר על איזה סכומים מדובר. האם בכל מקום מחירי הארונות זהים? או אתם מוצאים הבדלים משמעותיים ביותר בין חנויות שונות שעוסקות בתחום הזה? אל תשכחו שלרוב יש קשר ישיר בין איכות הארון ובין המחיר שלו, אך מצד שני, זה לא תמיד אומר שחובה לבחור את הארון הכי יקר שאתם רואים באולם התצוגה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *