כולנו מכירים את התחושה הזאת שבה אנחנו נכנסים הביתה ומבינים שהמרחב שלנו כבר לא תואם את הצרכים שלנו.

לפעמים הצרכים שלנו משתנים ואז החלל של הבית שלנו מרגיש לנו קטן מדי, מבולגן מדי, צר מדי או פשוט לא מספיק גדול כדי להכיל אותנו, את בני המשפחה שלנו ואת כמות החפצים שיש לנו.

כדי לעשות לכם קצת סדר מבלי שתצטרכו לנקוט בצעדים קיצוניים, החלטנו לפנק אתכם עם 5 טיפים חשובים לעיצוב הבית שיעשו את ההבדל בין בית שאתם מרוצים ממנו לבין בית שהייתם מעדיפים לברוח ממנו מהר ככל שיתאפשר לכם.

 

המרחב חייב להתאים לאופי שלכם

כשמדברים על טיפים חשובים לעיצוב הבית, חשוב לזכור בראש ובראשונה מאיפה אתם מתחילים ומה הקו המנחה שלכם.

בזמן עיצוב הבית אתם חייבים לזכור מי אתם, מה הרצונות שלכם, מה האהבות שלכם ולאיזה סוגי חלל אתם יותר מתחברים. כל אלו יעזרו לכם בבחירה של צבעים, גופי תאורה, אווירה כללית בבית והתאמת רהיטים, ריצוף ואלמנטים נוספים בבית.

 

4 טיפים חשובים לעיצוב הבית

עיצוב הבית צריך להיעשות בהתאם לסוג הבית

אם אתם גרים בבית פרטי, יכול מאוד להיות ששילוב של אלמנטים כמו בריכה פרטית או גרילי גז לחצר הבית יוכל להתאים לכם, אולם אם אתם גרים בבית שהוא חלק מבניין מגורים משותף – ייתכן ותצטרכו לצמצם את הרעיונות שלכם לכמה שיותר פרקטיים וישימים במסגרת של מגורים משותפים.

תוכלו למשל להנות מערסל במרפסת או פינת ישיבה מדליקה, אבל ייתכן שדברים אחרים קצת פחות יתאימו לקונספט הזה.

 

גופי תאורה – השולטים באווירה של הבית

גופי תאורה יכולים להגיע בכל מיני צורות, כאשר יש גופי תאורה שהם בצורת נברשות ארוכות המפזרות את האור בצורה מסויימת ויש גופי תאורה שמגיעים בצורת מנורה צמודת תקרה שמפזרת את האור בצורה אחרת.

גם הצבע של האור, לבן או צהוב, ישפיע על האווירה של החלל, ואתם צריכים לחשוב איזו אווירה חשוב לכם שתהיה בבית. ברגע שתגיעו להחלטה, עיצוב הבית יהפוך קצר יותר וממוקד יותר.

 

בחירת הרהיטים תשפיע על נראות וצפיפות החלל

קיימים רהיטים בכל מיני גדלים ובכל מיני צורות, ולכן בזמן עיצוב הבית תצטרכו לחשוב מה אתם אוהבים יותר – שטחים גדולים עם רהיטים גדולים שמטשטשים את הגודל והמרחב, או דווקא שטחים גדולים עם רהיטים יחסית קטנים שמשאירים מרחב פתוח לתנועה חופשית.

 

צבעים, צבעים ועוד פעם צבעים

איך נשמע לכם הסידור הבא: ספה אחת ירוקה, ספה אחת אדומה, שטיח כחול ותמונות צהובות על הקיר. קצת ילדותי, לא?

הצבעים של הבית הם אחד האלמנטים שהכי משפיעים על עיצוב הבית, כאשר צבעי הרהיטים צריך להתאים בצורה מושלמת לריצוף, לדוגמה. ברגע שיהיה קו אחיד לעיצוב הבית, הכל יתאים להכל ואתם תוכלו להרגיש שהגעתם למקום שבו אתם מרגישים הכי בנוח בעולם – הבית שלכם.

 

גריל גז לבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *