שינה טובה בלילה היא אחד מהדברים החשובים ביותר עבור בני אדם ומה שעוזר להם לתפקד בצורה מיטבית בכל בוקר מחדש.

אין ספק שאדם שישן טוב בלילה יהיה נחמד יותר, סבלני יותר ויתפקד טוב יותר.

עם זאת המזרונים שמציעים לכם שינה טובה ונוחה, הרבה פעמים עולים המון כסף ולכן רבים מחפשים לקנות מזרון רק במבצע.

מה הם הדברים שחובה לעשות לפני?

 

החלטה שתצטרכו לישון עליה

לפני שרוכשים מזרונים במבצע, יש כמה דברים שצריך לעשות ולשים לב אליהם. בסופו של דבר, מזרון לא קונים בכל שנה, ומזרון טוב הוא אחד שישאר איכותי ונח לאורך השנים הקרובות. לכן, חשוב לא להתפתות למחירים הנוחים שהמבצעים מציעים ולהיות בטוחים שהמחיר אכן משתלם, אך לא להתפשר על האיכות.

 

בדקו – האם המבצע באמת משתלם?

כמו שאתם בטח יודעים, מבצעים הרבה פעמים אינם באמת כל כך משתלמים לקונה ורק נועדו כדי לפתות אותו לקנות מהר ולגרום לו לחשוב שאם יקנה עכשיו את המוצר, הוא יעשה את ההחלטה הנבונה והמשתלמת ביותר. גם במבצעים שמציעים על מזרונים זה יכול לקרות ולכן חשוב מאוד להיות צרכנים חכמים ולוודא שאכן המבצע שמוצע על המזרון שווה ומשתלם. ערכו סקר שוק, בדקו כמה המזרון מהסוג הזה עולה ברשתות אחרות, מה טווח המחירים שלו בדרך כלל והאם במקומות אחרים יש עליו הנחות אחרות.

 

האם יש משלוח?

עוד דבר שחשוב לבדוק לפני שקונים מזרון חדש – האם יש לחברה ממנה אתם קונים את המזרן שירות משלוחים? בדרך כלל זה יהיה כלול במחיר או במחיר זול משמעותית מחברת הובלות שאינה קשורה לחברת המזרונים.

 

להתאים את גודל המזרון לגודל המיטה

כמובן שחשוב גם לוודא שבסיס המיטה שלכם, תואם בגודלו למזרון החדש שאותו תרצו לקנות. יכול להיות שהמזרון במבצע שתמצאו יהיה במחיר כל כך משתלם, עד שתעדיפו לקנות אותו ולרכוש בסיס מיטה חדש שיתאים לגודלו.

 

חקרו את שוק המזרונים בישראל

לפני שאתם רוכשים מזרון חדש, חשוב להבין את המונחים הבסיסיים שיש בעולם המזרונים. קחו למשל דוגמא: אנשים רבים מתבלבלים ונוטים לחשוב שמזרונים שמוגדרים כ-״אורטופדים״ או כ-״ארגונומיים״ הם מזרונים טובים ואיכותיים יותר. אך שימו לב לזה – בישראל, אין שום הגדרה למהו מזרון אורטופדי כך שכל יצרן וכל משווק, יכול להוסיף בתיאור המוצר שלו את המילה הזאת. לכן, חשוב מאוד להבין למה כן צריך לשים לב ומה כן יכול להעיד על איכות המזרון, לעומת מה שלא.

 

חפשו המלצות

לפני שרוכשים מזרון מחברה מסוימת, בדקו מה הביקורות על אותה חברה. רק משום שאתם קונים מזרון במבצע, לא אומר שלנותני השירות יש זכות לתת לכם שירות שהוא פחות ממעולה. בדקו האם יש ביקורות טובות על שירות הלקוחות של אותה חברה והאם היו מרוצים ממנה.

מזרן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *