חימום תת רצפתי הוא פתרון יעיל, איכותי, סביבתי ובעל עלות שימוש נמוכה לחימום הבית.

המוני לקוחות פוטנציאלים מוצאים עצמם עם הרבה שאלות ומעט תשובות. גם אתם שוקלים להתקין אמצעי חימום תת רצפתי בביתכם?

התשובות שכה חיפשתם מפורטות במאמר.

 

האם יש צורך בהכנה מראש?

התקנה של מערכת חימום תת רצפתי דורשת הכנה רצינית מראש. בדרך כלל היא תותקן בשלב בניית הבית או לחלופין בעת שיפוץ מסיבי. זאת בשל העובדה שנדרשת הרמת הרצפה לצורך התקנת האביזרים שיהיו אחראיים לחמם את הבית.

 

מה הן השיטות הנפוצות ביותר להפעלת חימום תת רצפתי?

לחימום התת רצפתי שתי שיטות מרכזיות – חשמל או מים. מערכת מבוססת חשמל מחממת את הבית באמצעות התקנת גופי חימום חשמליים (צינורות) מתחת לרצפה, החשמל מחמם את הגופים ואלו פולטים את החום כלפי מעלה אל חלל הבית. מערכת מבוססת מים מחממת את הבית באופן דומה רק שהצנרת המותקנת מתחת לרצפה מחוממת באמצעות הזרמת מים חמים אל הצינורות.

 

מה השיטה הזולה ביותר להתקנה?

כאשר מגיעים לסוגיית העלות, מערכת מבוססת חשמל היא הזולה ביותר להתקנה. טווח המחירים הממוצע של התקנת מערכת מבוססת חשמל הוא בין 110 ל- 170 ₪ לכל מטר רבוע. מערכת לחימום תת רצפתי מבוססת מים תותקן בעלות גבוהה בהרבה והיא תעלה בין 200 ל- 370 ₪ לכל מטר רבוע.

 

מה השיטה הזולה ביותר לשימוש השוטף?

בהתייחס לשימוש השוטף, באמצעי חימום תת רצפתי מים מהווים מצרך זול בהרבה מחשמל. ביחס לחימום תת רצפתי מבוסס חשמל, שימוש במערכת לחימום תת רצפתי שמופעלת באמצעות מים, יחסוך לכם במשך עונת חורף אחת, כ- 40 ₪ לכל מטר רבוע של הבית.

 

מה בנוגע לתחזוקה ואחריות?

מערכות לחימום תת רצפתי הן בעלות אורך חיים רב שנים. כמעט ואין סיכוי להופעה של רקבון או חלודה בשל העובדה שהצנרת עשויה מחומרים אשר דוחים תופעות אלה. במערכת לחימום תת רצפתי מים לא יהוו סיבה להופעת אבנית בשל העובדה שמדובר במערכת סגורה. חימום תת רצפתי דורש תחזוקה מעטה ובדרך כלל תינתן אחריות ל- 10 שנים על המערכת.

 

האם תפעול המערכת מסובך?

לא. הפעלה של מערכת לחימום תת רצפתי והשימוש בה הינם פשוטים, קלים ויכולים להיות מבוצעים על ידי כל אחד.

 

סיכום

אמצעי חימום תת רצפתי דורש הכנה מראש והוא מופעל באמצעות מים או חשמל. מערכת מבוססת מים אמנם יקרה יותר בהתקנתה, אך זולה משמעותית בעלות השימוש. זהו אמצעי בעל אורח חיים רב שנים שדורש תחזוקה מעטה מאוד והשימוש במערכת הינו פשוט, נגיש ונוח. במידה וגם אתם מתלבטים בנוגע להתקנת מערכת חימום תת רצפתי, בחרו איש מקצוע אמין ואיכותי, שיספק לכם שירות ומענה לכל שאלה וצורך.

 

מיזוג בלחיצת כפתור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *