לקראת החורף הסוער שבא עלינו לטובה וגם בכלל, כדאי לבדוק שכל הבית מוגן מפני חדירת רוחות, גשמים ואבק. על מנת לעשות זאת כמו שצריך מומלץ לשכור את שירותיהם של בעלי המקצוע שיוכלו לעשות זאת בשבילכם, אבל עד שתמצאו את בעלי המקצוע המתאימים לכם בואו נתחיל להבין בעצמנו – כמה זמן לוקח לסיליקון להתייבש והאם ניתן לאטום איתו חלונות?

 

סיליקון – לא מה שחשבתם

רבים חושבים שהסיליקון הוא חומר בו משתמשים רק בכל מה שקשור בעולם האסתטיקה והרפואה האסתטית, אך ממש לא כך הדבר. הסיליקון הוא חומר חזק ויעיל שיכול לתפקד במגוון מרקמים – נוזל, ג'ל, גומי, פלסטיק מוצק ועוד. הודות למאפיינים הגמישים והמשתנים שלו, הוא יכול להוות פתרון מצוין למגוון שימושים, ולא רק עבור הרפואה האסתטית.

כששואלים כמה זמן לוקח לסיליקון להתייבש והאם ניתן לאטום איתו חלונות, חשוב לדעת ששימוש בסיליקון לשיפוצים ביתיים הוא בהחלט אפשרות, וכעת נבדוק זאת יותר לעומק.

 

עציץ בחלון

 

כמה זמן לוקח לסיליקון להתייבש והאם ניתן לאטום איתו חלונות

אז לשאלת כמה זמן לוקח לסיליקון להתייבש והאם ניתן לאטום איתו חלונות נענה בשתי פעימות, הפעימה הקצרה והפעימה הארוכה. הקצרה היא: מעט זמן וכן, ניתן. הארוכה – בפסקה הבאה.

כשמדברים על הזמן שלוקח לסיליקון להתייבש מדובר בדרך כלל על פרק זמן של כשעתיים. כמובן שככל שתעשו עבודה טובה יותר ונקייה יותר – כך ייקח לסיליקון מעט יותר זמן להתייבש, אך במידה ולא תקפידו על עבודה נקייה וטובה – זה יכול לקחת גם יותר זמן.

 

ומה לגבי איטום חלונות?

סיליקון יכול להוות פתרון נהדר לאיטום חלונות. בין אם אלו חלונות אלומיניום ובין אם אלו חלונות העשויים מחומר אחר, סיליקון יכול להיות יופי של מענה לאיטום החלון עד הסוף.

לקראת החורף שמביא איתו רוחות, אובך וגשמים וגם ביתר השנה שבה קיים פוטנציאל של כניסת אבק אל תוך הבית, רבים מעדיפים לוודא שהבית שלהם אטום כמו שצריך. אטימה יכולה להתבצע על גג הבית, לדוגמה, וכמובן גם בחלונות.

 

אל תקלו ראש באיטום

אם בחרתם לעשות את איטום החלונות בעצמכם באמצעות סיליקון זה כמובן מבורך, אך שימו לב שאתם עושים זאת בצורה הטובה ביותר. לפני האיטום יש לנקות את המשטח אותו צריך לאטום ולהקפיד שהוא יהיה יבש לחלוטין. היובש יעזור לסיליקון להתייבש במהירות, והניקיון ישמור על הסביבה נקיה ונעימה.

אם אתם לא בטוחים איך לעשות את זה לבד, עדיף שתשתמשו בשירותיו של בעל מקצוע. בעלי המקצוע שמבינים דבר או שניים (ובטוח יותר מכם) על איטום חלונות יוכלו להביא איתם את הידע והכלים הרלוונטים כדי לדאוג לאיטום החלונות שלכם צורה הטובה ביותר, שתמנע מדברים לא רצויים מלהיכנס פנימה אל הבית. שיהיה חורף חם ונעים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *