מאחר והתהליך של שיפוץ מטבחים הוא מאוד מורכב וכולל המון פרמטרים שונים שחובה לקחת בחשבון, יהיה צורך גם לעבור את התהליך של השיפוץ בתקופה הנכונה.

מהי התקופה הכי מומלצת לשיפוץ בווילה או שיפוץ המטבח בבית? נדבר על זה כאן.

כפי שידוע לכולנו, התהליך שיפוץ וילה כולל בתוכו אין-ספור מרכיבים שונים ופרמטרים שחשוב לקחת בחשבון.

מאחר ובמהלך החורף אנו חווים גשמים, לפעמים אפילו גשמים מרובים, התהליך של שיפוץ וילות ממש לא מומלץ בחורף.

יתרה מזאת, שיפוץ וילות בחורף מהווה קשיים אמיתיים עבור השיפוצניקים, שלא לדבר על העובדה כי מדובר גם בסכנת חיים.

 

מדוע כל כך מומלץ לשפץ וילות באביב?

ברור לכולנו כי התהליך של שיפוץ וילה כולל התעסקות מרובה עם נקודות חשמל שונות המפוזרות בבית, מה שלמעשה גורם לשיפוץ להיות מסוכן בחורף. אם תשאלו כל שיפוצניק או קבלן שיפוצים, כולם יגידו פה אחד כי העונה והתקופה הכי מומלצות עבור שיפוץ, היא התקופה של האביב.

אם בקיץ מאוד חם וזה מקשה מאוד על הפועלים לתפקד, הרי שבחורף יש סכנה להצפות בבית בעקבות תיקונים במערכת האינסטלציה, תיקונים באיטום המבנה וכדומה. אם כך, סוכם לדעת כל המומחים – התקופה הכי טובה לשיפוץ היא תקופת האביב, אך אפשרי גם בקיץ (פחות מומלץ).

 

שיפוץ דירות ב-2020: מה הוא כולל?

ייתכן ששיפוץ הדירה שלכם כולל שיפוץ מטבח בלבד, אך ייתכן שאתם מתכננים גם שיפוצים נרחבים יותר בבית. למשל, אנשים רחבים בוחרים להתקין חימום תת רצפתי בבתים, כולל בבתים שיש בהם פרקטים. כשמדברים על חימום מתחת למרצפות, למעשה מדברים על 2 שיטות עיקריות של חימום תת רצפתי.

אחת נקראת חימום תת רצפתי על בסיס מים, בעוד שהשיטה השנייה נקראת חימום תת רצפות על בסיס חשמל. אין ספק, חימום תת רצפתי על בסיס מים הוא הדרך הטובה ביותר להנות מחימום אחיד בבית ולא חונק, אך לא רק. חימום תת רצפתי על בסיס מים גם חסכוני מאוד באנרגיית חשמל, מה שהופך אותו לפתרון החימום האידיאלי.

 

פתרונות חימום לבית אפשר להתקין במהלך כל השנה?

בכל מקרה, אם מדברים על התקנת חימום מתחת לרצפה, אז חשוב להפריד את התהליך הזה מהתהליך של שיפוץ הדירה. בעוד ששיפוץ וילה יהיה מומלץ באביב, התקנת חימום תת רצפתי יהיה אפשרי ומומלץ במהלך כל השנה.

מדוע אפשר להתקין פתרונות חימום בבית במשך כל השנה? זאת, משום שתהליך ההתקנה הוא מאוד קצר ולא מלווה בפרויקטים מורכבים כאלו ואחרים. הדבר היחיד שתצטרכו לעשות, זה פשוט להמתין עד התייבשות הרצפה המחוממת החדשה שלכם. צריכים ייעוץ נוסף? חברת סאן שיין (סאנשיין – SUNSHINE) כאן בכדי לייעץ בעבורכם.

בהצלחה, שיהיה שיפוץ וילה מוצלח!

בית משופץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *