מנסים להרחיב את הבית ולא לגמרי בטוחים איך? אם כך, כדאי לדעת שבשנים האחרונות האפשרות של הרחבה בעזרת הוספת מרפסת זוכה להצלחה גדולה, אז למה שלא תבדקו זאת גם אתם.

למה כדאי להתקין מרפסת בבית?

התקנת מרפסות תלויות לא במקרה זוכה להתעניינות רבה כל כך בשנים האחרונות, כי האמת היא, שמרפסת יכולה לשנות את הבית. ראשית, מרפסת מאפשרת לכם לשבת בחוץ וליהנות גם מבריזה נעימה ושנית, מרפסת גם מגדילה את שטח הדירה. בנוסף לכך, כמובן שמרפסת גם יכולה להעלות את ערך הנכס ולכן אין סיבה לחשוב פעמיים. מה שכן כדאי לדעת על בניית מרפסת תלויה בבניין משותף זה שיש צורך באישורים, וצריך להשיג אותם עוד לפני שמתחילים במשימת בניית המרפסת. אנשים שלא ידאגו לאישורים הנדרשים מראש עלולים למצוא את עצמם מתמודדים עם תביעות ועם התנגדות מצד השכנים ואפילו מצד העירייה. לכן, אם אתם יכולים לדאוג מראש לעשות את הדברים בצורה חוקית, זה עדיף כמובן.

מרפסת על הגג

איזו חברה תוכל לבצע עבודה טובה יותר?

כמובן שאם מדובר על תחום שיש בו התעניינות רבה כל כך, כמו תחום המרפסות התלויות, הרי שיש גם לא מעט מומחים שיוכלו לעשות את זה עבורכם. לכן אנחנו ממליצים שתעצרו לרגע ותנסו לבחור את אנשי המקצוע הכי טובים שיש. האם אתם רוצים לבחור בחברה שהוקמה רק השנה ושעוד אין לה מספיק ניסיון? או שאולי אתם מעדיפים לבחור דווקא בחברה וותיקה מאוד ששמה הולך לפניה? כמו כן, כדאי גם לבדוק איזה מרפסות ניתן להתקין בבניין המשותף שבו אתם גרים. עד כמה המרפסת צריכה להיות גדולה מבחינתכם? האם ההתקנה עצמה תהיה בטיחותית? והאם החברה שאליה אתם פונים מבצעת את עבודתה עם כל האישורים שצריך? ככל שתבדקו יותר פרטים כך תהיו בטוחים יותר שאתם מקבלים את ההחלטה הנכונה, מה שיוביל לכך שגם תצאו מרוצים יותר מהמרפסת בסופו של דבר.

כמה יהיה עליכם להשקיע במרפסת החדשה?

איך אפשר לדבר, בעידן הצרכני שבו אנחנו חיים, על שירות כמו התקנת מרפסת תלויה ולא להזכיר גם את העלות? כמובן שאם תפנו אל החברה הכי מוכרת שיש בתחום הזה תקבלו הצעת מחיר גבוהה יותר לעומת חברות אחרות. מצד שני, האם הרעיון הוא רק לחסוך? או שאתם יכולים לבחור אופציית ביניים שתכלול שירות נהדר במחיר סביר? חשוב לבדוק, בין היתר, האם אתם מקבלים גם אחריות – על עבודת ההתקנה ועל המרפסת עצמה. מרפסת שלא נבנית בהתאם לתקן עלולה להוות סכנת נפשות ולכן, אם חשבתם לפנות אל חברה שאתם לא יודעים אודותיה דבר רק בגלל המחיר הנמוך שהיא גובה, כדאי יהיה לחשוב שוב. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר כי מרפסת שמותקנת בצורה נכונה ומקצועית תחזיק מעמד לעשרות שנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *