הביטחון האישי שלנו מאפשר לכל אחד מאתנו להתהלך בבית בתחושה נינוחה. תרחיש שכזה יכול לבוא לידי ביטוי במידה ויש ברשותכם דלת כניסה לבית עם מנעול איכותי ובטוח. מדריך זה יציג בפניכם את רשימת המנעולים הטובה ביותר, כדי שתוכלו לבחון את הנושא ולהחליף את המנעול שלכם בעת הצורך. הישארו כאן ותשיגו את תחושת הביטחון שלה ייחלתם.

 

מנעול כספת

אי אפשר להעלות מדריך על מנעולים בטוחים ולא לכתוב על ה"רוטוויילר" – מנעול כספת. מדובר במנעול שמרחיק את הפורצים, עוד לפני שהם בכלל מנסים להיכנס בדלת. שכן, אלה יודעים שהם יצטרכו לעבוד קשה מאוד, כדי לפרוץ אותו. שמו המקצועי נקרא "מנעול עליון" והוא מותקן בנוסף למנעול שקיים בדלת מראש. נהוג לקרוא לו מנעול כספת, משום שהוא משמש לנעילה של כספות והוא מכיל 3 בריחים.

מנעול כספת

תכירו את מנעולי הכספות השונים

רגע לפני שנציג בפניכם את שאר המנעולים, עליכם לדעת שנהוג לחלק את מנעולי הכספת ל – 4 סוגים:

  • מנעול כספת סיני
  • מנעול דדבולט
  • מנעול ג'ואל
  • מנעול סיקורם

 

אם תחליטו להתקין את המנעול הזה, אתם תצטרכו לפנות למנעולן מוסמך שיודע איך להתקין מנעולים מומלצים לבית. שכן, מדובר בעבודה מסובכת שלא יכולה להתבצע על ידי האדם הפשוט.

 

מנעול חבוי חשמלי

המנעול השני שנבחר לככב במדריך זה נקרא "מנעול חבוי חשמלי". הוא מותקן במשקוף של הדלת ויש לו תפקיד חשוב – לתפוס את הלשונית הקפיצית שנמצאת בתוך המנעול החבוי שבדלת שלכם. שמו מרמז על אופן הפעולה שמתבצעת בהתאם לפקודה חשמלית שניתנת למנעול. הוא מתאים בדרך כלל לדלתות פלדלת וניתן להרכיבו על דלתות שנפתחות לצד ימין או שמאל.

 

חשיבות ההתקנה על ידי בעל מקצוע מוסמך

מי מכם שקראו את המדריך בעיון רב, וודאי שמו לב שהדגשנו את החשיבות שבפנייה למנעולן מוסמך בעת התקנת המנעולים. אנו מבקשים להדגיש את העניין ולציין שחשוב לעשות זאת, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהמפתח לבית שלכם יימצא רק אצלכם.

נסביר שיש אנשים שמציגים את עצמם כבעלי מקצוע אמינים, אך הם לא כאלה. מדובר במי שיתקינו לכם את המנעול על הצד הטוב ביותר, אך ייקחו מפתח ספייר לעצמם מבלי שתראו. כך שלאחר זמן מה, אתם תגלו שמישהו פרץ לביתכם מבלי להתאמץ כלל. שמענו על מקרים כאלה בעבר ולכן, אנו מדגישים שחשוב לבדוק לא רק את איכות המנעול, אלא גם את איכות השירות שיינתן לכם על ידי המנעולן הנבחר.

 

לסיום

אלה היו המנעולים הבטוחים והאיכותיים ביותר שמומלץ להתקין בדלת הכניסה לבית. בשלב זה ברור לכם שמדובר במנעולים חזקים שיקנו לכם ביטחון. זכרו שעליכם לערוך בירור אודות המנעולן שיבצע את ההתקנה, כדי שתוכלו להיות בטוחים ב – 100% בעת השהות בביתכם.

חשיבות ההתקנה על ידי בעל מקצוע מוסמך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *