קיר ירוק מלאכותי הוא אלמנט עיצובי מרהיב, המתאים לבית, למשרד, לבית העסק ועוד.

הקיר מגיע בצורת גליל ועשוי מרשת, עליה מורכבים צמחים מלאכותיים, ירוקים ויפים לאורך כל השנה, המעניקים לבית תוספת עיצובית עשירה, של צבע, מראה טבעי ושופע, של צמחיה ירוקה.

הקיר המלאכותי אינו זקוק לתחזוקה, או להשקיה והוא ניתן לפירוק ולהרכבה, לחיתוך ולהתאמה לכל חלל בבית.

קיר ירוק יכול לשמש כאלמנט מפריד בין חללים שונים בבית, או כמחיצה שמאחוריה מסתתרים חלקים פחות יפים.

היתרונות של קיר ירוק הם רבים ומשתלמים, כאשר היתרון המשמעותי ביותר הוא החיסכון –

אין צורך להשתמש במים ואין צורך בתחזוקה יקרה ומסובכת.

 

האם התקנת הקיר מסובכת?

התקנת הקיר הירוק מתאימה לבית, או למרפסת, כמחיצה, או כאלמנט עיצובי מרשים והיא פשוטה ונוחה:

  • לקראת תליית הקיר הירוק יש ליצור תמיכה באמצעות גדר מתכת, חוטי ברזל, או מסמרים על הקיר.
  • יש למקם את הקיר הירוק שלכם בהתאמה על גבי התמיכה המתאימה ולהשתמש באזיקונים, או חוטי ברזל כדי לקבע אותו למקום. הוא אינו כבד במיוחד ולכן אין צורך בתמיכה מיוחדת.

 

התקנת קיר ירוק מלאכותי היא פשוטה וקלה כמו תלייה של תמונה גדולה על הקיר, או מראה בכניסה לבית. אפשר למקם קיר ירוק בכל מקום שתרצו ברחבי הבית, כי הוא מתאים לכל חלל בבית ואפשר גם להשתמש בו למגוון צרכים – החל באסתטיקה ועיצוב וכלה בשימוש לחציצה בין חללים – קיר מלאכותי ירוק, נותן מענה לכולם.

 

5 יתרונות לקיר ירוק מלאכותי בעיצוב הבית

  • חסכוני – קיר מלאכותי חוסך לכם את עלויות המים, כי אין צורך בהשקיה. הוא חוסך את עלויות התחזוקה והגינון, עי אין בהן צורך ומחירו נמוך במיוחד, כך שגם העלות הראשונית שלו היא חסכונית.
  • ירוק עד – הצמחייה אינה נובלת, או מתייבשת לעולם. היא ירוקה ויפה תמיד. אין צורך לדאוג למישהו שיגיע להשקות אותה כשאתם נוסעים לחופשה.
  • לא חייבים להבין בגינון – מכיוון שמדובר בקיר מלאכותי, לא תצטרכו להבין בגינון כדי לטפל בקיר.
  • מקוריות – קיר ירוק הוא אלמנט עיצובי מרשים ומקורי, המאפשר עיצוב ייחודי לחללים שונים בבית, תוך שילוב של פרחים צבעוניים, עלים בגווני ירוק שונים, המעניקים לחללים מעוצבים מראה טבעי ומרענן.
  • אין צורך לדאוג להתאמת הצמחייה לסביבה – היא אינה זקוקה לשמש, או לצל. היא ממשיכה להיות ירוקה ופורחת בכל מקום שבו תציבו אותה.

 

לסיכום – כל היתרונות באלמנט עיצובי אחד

קיר ירוק מלאכותי מעניק לכם את כל היתרונות של אלמנט עיצובי מרשים ואף יותר – הוא יפה ומרשים, מגיע במגוון עיצובים ומאפשר התאמה לכל חלל בבית, הוא אינו דורש תחזוקה והשקיה ומחירו הנמוך הופך אותו לאלמנט עיצובי מקורי, שמתאים לכל בית.

צמח מדומה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *