אם גם אתם חולמים על בית אסתטי וחם, מחפשים פרוייקט חדש לקראת המעבר הגדול- הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב פינות אוכל בבית החדש.

 

המטבח-

המטבח הוא ככל הנראה אחד מהמקומות הכי חשובים בביתך. פינות אוכל והמקום שבו אתם מבשלים הם אבן היסוד של המשפחתיות, גם הם יקבעו כמה תשבו יחד כמשפחה וכמה תהנו מארוחות לאורך החיים. כשמגיעים לרהט את פינת האוכל בבית חשוב להשקיע ברהיטים.

מקום טוב למצוא בו פריטים ייחודיים ואיכותיים הוא רהיטי קיבוץ השלושה, החנות מציעה מגוון חב של רהיטים איכותיים ויפים שיהפכו לכם כל חדר לבית. החשיבות של המטבח בבית נמצאת בחשיבות של הבישול והאוכל לתא המשפחתי.

ארוחות שישי, ארוחות לאורך היום וזמני בישול משותפים הם ממשק מרגש שבו כל תושבי הבית מתרכזים לדבר משותף- לכן חשוב להשקיע ולדאוג למקום נוח ויעיל גם לבישול וגם לאכילה.

רהיטי קיבוץ השלושה

פינת האוכל-

פינת אוכל היא הפינה בה נמצא שולחן האוכל בבית. פינות אוכל מעוצבות הן סמל סטטוס חשוב גם בחגים, אירוחים, ארוחות ערב וגם למשפחה עצמה. פינות אוכל מעוצבות בכניסה לבית יכולה

לרמוז על בית שמעריך את המשפחתיות והכנסת האורחים שלו- העיצוב של פינת אוכל מוצלחת תלוי בכמה דברים:

  • נוחות- פינת אוכל טובה צריכה להיות נוחה. הכסאות צריכים להיות בגובה נוח לשולחן, המשענות צריכות להיות נוחות, השולחן צריך להיות רחב ויציב והפינה צריכה להיות נוחה לאכילה- מקום שלא נוח לאכול בו לא יזמין אנשים לשבת בו כל יום.
  • עיצוב- המטבח ושולחן האוכל הם עוגן מרכזי בעיצוב הבית. הרהיטים הגדולים ביותר בבית נמצאים בשני המקומות האלו ולכן חשוב לעצב אותם בחוכמה, ושיקבעו את הטון לשפה העיצובית בכל שאר החללים, שיהיו מיוחדים ובולטים ושיראו טוב. שולחן יפה הוא שולחן מזמין ״קודם אוכלים עם העיניים״.
  • איכות- מטבחים ופינות אוכל הם אזורים במגע קבוע עם נוזלים שנשפכים, שאריות אוכל ובלאגן- לכן חשוב שהם יהיו עמידים לניקיונות בתדירות גבוהה ולתנאי הרטיבות. בנוסף רהיטים גדולים הם יקרים, ואם כבר משלמים אז לפחות על משהו טוב. הדברים המרכזיים שחשוב לשים לב לאיכותם הם השיש, שולחן האוכל והכסאות משום שהם בפוטנציאל הדברים שיהרסו הכי מהר ויקשו לכם על חיי היום-יום.
  • פונקציונליות- מבחינת שימוש מטבח ופינות אוכל מאוד מושפעות מהצרכים של בעל הבית. בית שמארח אנשים לעיתים קרובות יזדקק לשולחן רחב או מתרחב, לכסאות נוספים ולמקום אירוח. משפחה שמבשלת המון תזדקק למטבח רחב ומשטח נוח לעבודה לעומת זוג שמעדיף להזמין. לכן הפונקציונליות של המטבח צריכה להיות מושפעת מהצרכים שלכם.

 

לסיכום-

פינות אוכל הן חלק משמעותי מאוד מעיצובו של בית- המיקום המרכזי, הגודל והשימוש הרב בה הופכים אותה לאבן מרכז שחשוב להשקיע בה.

רהיטי קיבוץ השלושה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *