אתם מנסים לבחור היום את המקצוע שתלמדו? אם כך, אנחנו יכולים להבין מדוע אתם מעט מבולבלים. יש אומנם אנשים ברי מזל שיודעים כבר משחר ילדותם במה הם ירצו לעסוק, אך האמת היא, שאצל רוב האנשים זה לא המצב. לכן, אם יש לכם דילמה בין כמה אפשרויות שונות כדאי לחשבו על הדברים לעומק ולקחת את הזמן, שכן לא תמיד כשמתלהבים מתחום מסוים לכמה ימים זה אומר שהתאהבנו במקצוע ושמצאנו את מה שחיפשנו. מצד שני, אם אתם יודעים מזה שנים שהדבר שהכי מרגש אתכם זה בניינים, אין ספק שקורצתם מהחומר של האדריכלים. אדריכלות זה מקצוע מקסים שמשלב בתוכו הנדסה לצד מתמטיקה והרבה יצירתיות, ובנוסף, יש כאן גם יכולת מדהימה להשפיע על הסביבה. תארו לעצמכם שתהפכו בעתיד להיות אדריכלים מוכרים בעלי שם עולמי ויתנו לכם לבנות את גשר הכניסה הבא לעיר הקודש שלנו! אין ספק שאדריכלים יכולים להשפיע על הסביבה וגם להשאיר אמירה וחותם אחרי לכתם, כך שברור מדוע רבים נמשכים ללימודים בתחום הזה.

בית מעוצב

איפה כדאי לכם ללמוד אדריכלות?

אם אתם חושבים ברצינות על לימודי אדריכלות, עכשיו זה הזמן להזכיר לכם שמעבר לעיר שבה אתם גרים ומעבר לאוניברסיטאות הגדולות בארץ, העולם פתוח וגדול. תוהים מה זה אומר? פשוט מאוד: שאם אתם רוצים להיות אדריכלים מובילים ורוצים להיות ייחודיים ובולטים בשוק העבודה הישראלי, יכול להיות שכדאי לכם ללמוד בחו"ל. כאשר מדברים על אדריכלות בחו"ל מדברים בראש ובראשונה על איטליה, כי איפה עוד הבניינים כל כך יפים, מרשימים ועתיקים? במידה ואתם חושבים ברצינות על האפשרות של לימודי אדריכלות באיטליה קחו בחשבון את העובדה שניתן ללמוד את התחום הזה בלא מעט אוניברסיטאות שונות בארץ המגף ובהחלט יש מקום לבחון את האופציה השונות לעומק.

הקמת משרד אדריכלות עצמאי

אם אתם נמצאים כבר בשלבים שאחרי התואר ואם אפילו צברתם ניסיון של כמה שנים במשרדי אדריכלות שונים, אתם בוודאי תוהים איך בכל זאת תוכלו לפרוץ ומה צריך להיות השלב הבא שלכם. לכן אנחנו רוצים להזכיר לכם שבסופו של דבר, בעידן תחרותי כמו זה שבו אנחנו חיים, רק מי שמעז מצליח. תוהים מה זה אומר? פשוט מאוד: שאם אתם שייכים לאותם האנשים שהיה להם בעבר חלום לנהל משרד עצמאי, הגיע הזמן שתתחילו לפעול כדי להגשים את החלום הזה. אומנם זה נכון שכל מי שיש לו משרד אדריכלים יוכל לספר לכם שהתחרות בתחום לא פשוטה, אך מצד שני, אם לא תנסו איך תדעו האם זה מתאים לכם? יש בישראל לא מעט משרדי אדריכלות מובילים ומצליחים כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאם תשקיעו, נכון גם לכם עתיד מזהיר. אדריכלות זה תחום יצירתי שהשמיים הם הגבול בו ולכן שווה לכם להעז ולהגשים את חלומותיכם במקצוע הקסום הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *