בשנים האחרונות אנו שומעים מחברים, מכרים וקרובי משפחה שאנחנו מיושנים. כל אלה מגיעים להתארח אצלנו, מסתכלים על השידה והתמונות שמונחות עליה ופורצים בצחוק. לקח לנו המון זמן להבין למה הם מתכוונים (לתמונות הממוסגרות שמונחות על השידה).

כשהבנו שהפכנו ללעג, החלטנו לצאת ולבדוק מה הדרך העדכנית ביותר להדפיס תמונות וגילינו את בלוק העץ שהפך להיות שם דבר בתחום. הישארו אתנו ותגלו מהו הבלוק המדובר שהחליף את התמונות הממוסגרות כבר מזמן.

 

תמונות על בלוק עץ – מה זה בכלל?

אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על בלוק עץ, כדאי שתדעו שמדובר בבלוק של עץ שמודפס עליו מראש תמונה. ראוי לציין כי אין מדובר כאן בבלוק עם תמונה אקראית, אלא בתמונה שכל אחד ואחת מכם יכולים לבחור באופן אישי.

אנחנו למשל בחרנו להדפיס על בלוק עץ את התמונה שלנו מהטיול הגדול בהודו. לאחר שקיבלנו את הבלוק, החלטנו להדפיס עוד 3 תמונות נוספות ולהעמיד אותם במקום התמונות המיושנות שהיו לנו במסגרת.

בלוק עץ

איך מזמינים תמונה על בלוק עץ? השלב ה – 1: בחירת התמונה המתאימה

בשלב הראשון אתם צריכים לעבור על התמונות שיש לכם במחשב או בנייד ולבחור את זו שתרצו להדפיס על הבלוק. ראוי לציין כי התמונה צריכה להיות איכותית. שכן, תמונה שתהיה קטנה מידי או מטושטשת עשויה להיראות לא טוב לאחר ביצוע פעולת הדפסה על בלוק עץ. אם יש לכם תמונה מסוימת ואינכם בטוחים אם היא מתאימה להליך, תמיד אפשר להתייעץ עם גורם מקצועי שיבחן אותה באופן מעמיק.

 

איך מזמינים תמונה על בלוק עץ? השלב ה – 2: כניסה לאתר שמבצע הדפסות על בלוק עץ

בשלב זה אתם צריכים להיכנס אל אתר שמבצע הדפסות איכותיות על בלוק עץ. אם אינכם מכירים אתר שכזה, כדאי שתדעו שתמיד אפשר לקרוא חוות דעת על אתרים שונים ברחבי הרשת. הנה כמה פלטפורמות שתוכלו לעיין בהן כדי לקבל פרטים:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

לאחר שתיכנסו אל האתר, תוכלו להעלות את התמונה, לבצע את ההזמנה ולרשום את פרטיכם האישיים לקבלת המשלוח.

בלוק עץ

איך מזמינים תמונה על בלוק עץ? השלב ה – 3: המתנה למשלוח

בשלב הנוכחי והאחרון תצטרכו פשוט להמתין בסבלנות למשלוח שיימסר לכם על ידי שליח. במרבית האתרים מתחייבים על משלוח תוך 5 – 7 ימי עסקים (לא כולל ימי שישי ושבת). ההמתנה עשויה להיות ממושכת, פשוט בגלל שתחכו לתמונה המיוחדת שלכם, אבל אנחנו יכולים להעיד כי שווה להמתין למשלוח, פשוט כי הוא ישמח אתכם עד מאוד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה זה תמונה על בלוק עץ ואיך אפשר להזמין אותה. עכשיו אתם יכולים להיות בטוחים שאתם עדכניים בכל הנוגע לפיתוח תמונות בעידן הטכנולוגי.

בלוק עץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *