בדק בית זו בדיקה מקיפה ומקצועית שבסופה תקבלו דו"ח מפורט על כל הליקויים בבית אותו אתם רוצים לקנות.

הדוח יכלול מרכיבים הנדסיים כמו צנרת, קירות, גג אם יש, חלונות דלתות ועוד.

כמו כן, הדו"ח הזה ידגיש את הדברים הבעייתיים וייתן הכוונה ברורה לגבי שווי בחירתכם, האם כדאי לכם באמת לקנות את הנכס הזה או למרב ההפתעה יש בו המון ליקויים ובעיות שאינם נראים לעין לצערכם, אך למזלכם, גיליתם אותם עוד לפני שקרה נזק בלתי הפיך או מסכן חיים אשר היה

עלול לעלות לכם הרבה מאוד כסף.

 

מתי עושים בדק בית

בדק בית נעשה בעת קניית בית חדש או קניית בית יד שניה. ממצאי בדק הבית יכולים להראות ליקויים ותיקונים שכדאי להשלים ולבצע טרם המעבר לבית, לכן חשוב לבצע את הבדיקה טרם המעבר. כמו כן, כדאי להבין מה גודל השיפוץ שצריך להיעשות, ולתמחר את הנכס בהתאם בשיתוף כמובן של בעל הנכס. וכן, יש לבצע בדק בית על מנת לתעד את המצב של הבית עכשיו. תיעוד הבית הוא עניין חשוב, ובאמת הזמן הוא ההורס העיקרי של תשתיות וליקויים במבנה, לכן, כחלק מבדיקת בדק הבית מבוצעת בדיקה לנושאים האלה וכך נוצרת תמונה ברורה יותר של "גיל" הבית.

 

מחירים של בדק בית

בדק בית מחיר – יכול להגיע במחירים שונים, הוא יכול לעלות 850 ₪ לדירה של 100 מ"ר. בדק בית בדירה או בבית פרטי מגיע כמובן במחירים שונים. לרב בדק בית בדירה של 3-4 חדרים ינוע בין 1,200 ₪ ל1500 ₪, בדיקת 5 חדרים הוא יהיה בין 1,300 ₪ ל1,600 ₪. במידה ויש לדירה גינה או גג, העניין יוסיף עוד 200-300 ₪. במידה ויש לכם בית פרטי שדורש בדק הבית המחיר כולל בדיקת גג וחצר. כמובן המחיר תלוי בגודל הבית ואם הוא מעל 200 מטר מרובעים המחיר יעלה ויכול להגיע גם ל2,500 ₪.

 

דגשים חשובים

חשוב לבקש הצעת מחיר טרם תחילת הבדיקה. אין לשחק עם המחיר תוך כדי העבודה. זה לא מקצועי. כדאי להיצמד להצעת מחיר שניתנה ואין לזוז ממנה. כמו כן, חשוב לציין שאין הבדל במחירי בדק בית של דירה חדשה או במחירים של דירה יד שניה. למרות השונות בבדק הבית בדירה יד שניה ובדירה חדשה. בדירה יד שניה למשל מערכות האיטום והבית ייבדקו יותר לעומק אך זמן העבודה אינו עולה על זמן העבודה בדירה חדשה. במידה ותרצו לעשות בדק בית לבניין שלם, מומלץ להבין מהנדס אחד לכולם שיעשה את הבדיקה וכך אפשר להוזיל את בדק הבית לדירה יחידה.

לסיכום, בדק בית היא בדיקה הכרחית, יעילה ומומלצת מאוד לכל מי שרוצה לרכוש נכס בין אם הוא חדש ובין אם יד שניה.

מחשבון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *