למי מאיתנו לא יצא להיכנס מתישהו לשירותים ציבוריים, לתת מבט חטוף – ולצאת מבלי להסתובב חזרה? רמת הניקיון וההיגיינה של שירותים, בין אם הם ציבוריים ובין אם פרטיים, לא רק קריטית עבור נוחות ובריאות המשתמשים, אלא גם מעידה על האיכות והרמה של המקום בו הם נמצאים. בכדי שתוכלו לשמור על סטנדרט גבוה של ניקיון והיגיינה, לפעמים לא מספיק לנקות כל יום, במיוחד אם תחלופת האנשים הנכנסים ויוצאים מהשירותים הינה גבוהה במיוחד. לכן, הפתרון החכם והחסכוני ביותר הוא לצייד את חדרי השירותים שלכם במיטב מוצרי ההיגיינה, שלא רק ישמרו על ניקיון השירותים שלכם, אלא ידאגו לשמור על הבריאות שלכם ושל הסובבים אותכם.

 

קודם כל – הבריאות:

כפי שציינו למעלה, מוצרי היגיינה לשירותים הינם מרכיב חשוב בשמירה על בריאותכם ובריאות הלקוחות שלכם. אף על פי שנראה כי מגפת הקורונה כבר מאחורינו, המודעות לבריאות והיגיינה עלתה מאוד במהלך השנתיים האחרונות, לכן חשוב שחדרי השירותים שלכם יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מעבר לכך, השירותים הם כנראה אחד החדרים החשובים ביותר בכל בית או עסק, ובהנחה שאינכם אלים שלא צריכים לבקר בשירותים, גם הבריאות ואיכות החיים שלכם עומדת על הפרק. ציוד חדרי השירותים שלכם במוצרי היגיינה, החל מסבוניות, פחי אשפה וכדומה, במיוחד אם הם נגישים ונוחים לשימוש, ידאג שאנשים שמבקרים בבית השימוש ישמרו על ההיגיינה האישית שלהם.

 

הפכו את השירותים למקום נעים:

למרות שבריאות הינה הסוגייה הקריטית ביותר, רמת ההיגיינה והניקיון בשירותים שלכם הינה מרכיב חשוב בנראות והייצוגיות של המקום בו הם נמצאים. אחרי הכל, הרבה יותר נעים להיכנס לשירותים נקיים ונוחים מאשר לשירותים מטונפים, שעלולים אף לגרום למבקרים בהם לחוש אי נוחות רבה ולהימנע מהשימוש בהם כלל. בנוסף, בתי שימוש אליהם נכנסים מספר רב של אנשים מדי יום עלולים להתלכלך תוך פרקי זמן קצרים ביותר, כך שאם אין לכם אפשרות לנקות את השירותים בכל רגע נתון – אתם בבעיה. התקנה של מוצרי היגיינה נוחים וזמינים בחדרי השירותים שלכם לא רק תעודד את המשתמשים להשתמש בהם ולשמור על הניקיון בעצמם, אלא תחסוך לכם לא מעט כסף על ניקיון ותדאג שהעסק או הבית שלכם ישדר את הרמה הגבוהה שאתם מעוניינים בה.

 

מה הם מוצרי ההיגיינה לשירותים המומלצים?

מבלי קשר לכמות האנשים הנכנסים לשירותים אצלכם מדי יום, ישנם כמה מוצרי היגיינה שהם בגדר חובה:

פחי אשפה נוחים:

הימצאות פחי אשפה זמינים ובגודל הנכון תבטיח שרצפת השירותים תהיה נקייה כמה שאפשר.

 

מתקני נייר טואלט:

גישה נוחה לנייר טואלט לא רק הופכת את הביקור בשירותים לנעים ונוח יותר, אלא גם עוזרת לשמור על הסדר והניקיון ותורמת לכך שהנייר לא יתפזר ברחבי החדר.

 

סבוניות:

חשוב מאוד לדאוג שתהיה גישה נוחה לסבון ולשטיפת ידיים בחדרי השירותים שלכם לטובת שמירה על רמת היגיינה גבוהה.

 

מטהרי אוויר:

שימוש חכם במטהר אוויר ידאג שבחדרי השירותים שלכם תמיד יהיה נעים ומאוורר, וישמור את הריחות הלא נעימים בחוץ.

חדר רחצה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *