המשמעות של ביטוח דירה היא אדירה, שכן מדובר בכמעט כל נזק שניתן לצפות שיקרה חלילה לדירה, נזקים כמו שריפות ועד לרעידות אדמה. לאחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר מבני בתים משותפים שקרסו כמו בבניין דירות בחולון, או בנייני דירות שהם נמצאים רגע לפני קריסה, מה שמוביל העירייה של אותה העיר לבקש מן הדיירים לפנות את דירתם במיידי כדי שחלילה לא יהיו פגיעות בנפש. 

 

אילו נזקים מכסה ביטוח דירה?

העובדה שאתם גרים בדירה ישנה בבניינן ישן או במגדל של 40 קומות או לחילופין בבית פרטי, לא משנה בהרבה את הסכנות שנמצאות בכל מקום. אל תגידו – " לי זה לא יקרה" משום שישנם סכנות כמו שריפות שיכולות להתלקח בשנייה אם לא שמים לב אליהם.

הרי שריפות קורות מחוסר תשומת לב למשל לגז שפתוח, מהתלקחות של בד מסוים בשל היותו קרוב למקור חום כלשהו, שקעי חשמל לא תקניים או ישנים, ארון חשמל שלא עומד בתקנים שעליו לעמוד, מכשיר חשמלי שהספק החשמל שלו גבוה מידי עד שהוא יכול לגרום לקצר שגורם לשריפה בלוח החשמל וגורר תגובת שרשרת איומה ומפחידה.

מעבר לשריפות, ביטוח דירה מכסה כל מיני נזקים שנגרמו עקב הצפות שאתם, בעלי הדירה, גרמתם לאחד השכנים הצמודים אליכם, כמובן שללא כוונה אך בעקבות חוסר טיפול בצנרת מים ישנה או לא תקנית, נזק כזה יכול לגרום להרס גדול עד כדי פינוי דירה. כמו כן ביטוח דירה מכסה נזקים שונים שיכולים להיווצר ב- קירות, דלתות, תקרות, רצפות חלונות ועוד.

אילו נזקים מכסה ביטוח דירה

כדי שלא תהפכו לאחד הסיפורים האלה…

אין היום דבר שלא מכסים אותו תחת ביטוח כזה או אחר. היום הסכנות אורבות מעבר לפינה משום שככל שאנחנו מתקדמים בחיים הרבה דברים עוברים להיות אלקטרוניים, חשמליים ומהירים יותר. כמה פעמים שמעתם בשנים האחרונות על דירות שהתלקחו בגלל שאחד מבני הבית הטעין את סוללת הליתיום של האופניים החשמליים שלו או הקורקינט החשמלי שלו, כל הדירה שלו עלתה באש?

כמה פעמים שמעתם סיפור על שכן מעצבן וחסר התחשבות, שהיה לו פיצוץ בצנרת שגרמה לנזק גדול מאוד בתקרת השכן למטה והוא מצדו מתמהמה לתקן ולסדר את הנזק שנגרם בגללו? אם כן סיפורים על נזקים, יש המון אך לרוב הם ניתנים לפתרון די מהיר בזכות ביטוח דירה שקיים לבעלי הדירות.

כדי שלא תהפכו לאחד הסיפורים האלה...

לסיכום – אל תבנו על המזל אלא רק על השכל הישר

נכון שעל אי הנעימות ועל אי הנוחות לא ניתן לפצות אך לפחות ניתן לתקן את הנזק הנגרם במינימום זמן וברמת גימור טובה שתחזיק לאורך שנים רבות. כמו שלא ניתן לקנות רכב ללא ביטוח חובה, כך גם דירה ולא משנה על איזה נכס מדובר, גדול, קטן, בעיר, בכפר, במגדל או בית פרטי, כולם צריכים ביטוח שיעמוד מאחוריהם בצורה איתנה ושייתן מענה ישיר ומהיר.

החשיבות העצומה שבביטוח דירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *