בנייה של זר עשויה להיראות לעיתים מהצד כעניין די פשוט. כבר שמענו פעם מישהו שאמר לנו: "מה הבעיה? פשוט לוקחים את הפרח הזה, את ההוא ואת הצהוב הזה שנמצא שם ומחברים את כולם יחד". הוא התרשם מהזר שהכין, בעוד בת הזוג שלו קצת פחות. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו להעלות את המודעות בכל הנוגע לבנייה של זר מושלם. לכן, החלטנו להגיע אל חנות פרחים בשם שורשים – בית של צמיחה ולכתוב משם מדריך מקיף בנושא שיאפשר לכל אחד לבנות את הזר המושלם. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את השלבים לבניית הזר המושלם הבא שלכם, עליכם לדעת כי לא כתבנו לבדנו את המדריך הנוכחי. שכן, אין לנו אפילו טיפת ידע בנושא. לכן, הגענו אל חנות שנמצאת בקרבת המשרד שלנו והסתכלנו על המומחים שבמקום. אמרנו להם שאנו כותבים מדריך בנושא בניית זרים וביקשנו להיות זבוב על הקיר. כך שבעצם, במשך כמה שעות בהינו בהם וראינו איך הם מכינים זרים מושלמים. עם הזמן, הצלחנו להבין את הטריקים וכתבנו אותם לעצמנו בצד כדי שנוכל להפוך אותם למדריך. אנו רוצים להודות לכל מי שנכח במקום באותו זמן ואפשר לנו לצפות. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להקל על רבים.

 

הדרך הקלה ביותר להכין את הזר המושלם

אם אתם רוצים לקצר את הדרך ופשוט לקנות לעצמכם זר מושלם, אתם יכולים לעשות כמונות ולהגיע אל חנות פרחים בעפולה כמו החנות שבה ביקרנו, שורשים – בית של צמיחה. שכן, שם יכינו לכם את הזר שמתאים לכם לפי האירוע. אם תרצו לעשות זאת בעצמכם, כדאי שתיישמו את השלבים הבאים.

 

הזר המושלם – השלב ה – 1 לבניית הזר הבא שלכם

בשלב הראשון אתם צריכים להכיר את סוגי הפרחים ולדעת מה עומד מאחורי כל פרח. שכן, כל פרח מעביר מסר מסוים. שושנה למשל מעבירה מסר של אהבה, זוגיות ורומנטיקה. כך שנהוג להביא אותה לבני ובנות זוג. סחלב מעביר מסרים של רוגע ועדינות ולכן הוא נחשב לפרח שניתן להעביר לכל אחד. לכן, בשלב זה, אתם צריכים לחשוב על הדברים הבאים:

  1. מי האדם שצפוי לקבל את הזר
  2. מה הסיבה שבגינה אתם מוסרים לו את הזר

 

הזר המושלם – השלב ה – 2 לבניית הזר הבא שלכם

בשלב זה כבר צריכים להיות לכם שמות הפרחים שבהם אתם רוצים להשתמש. כך שנותר לכם רק להגיע אל החנות ולבחור את הצבעים המתאימים. אם בחרתם נניח בשושנה לאישה שלכם, כדאי שתבחרו בשושנים אדומות, לבנות וורודות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבנות את הזר המושלם שלכם. כעת, כשיש לכם את כל המידע, עליכם פשוט ליישם.

זר וורדים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *