מעצבים מחדש את הבית ומחפשים תמונות לסלון ולחדר השינה? לא יודעים איזה מסגרת

לכל אחד מהם? אנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלאגן. בואו ללמוד איך כדאי לעצב כל סוג של חדר בבית שלכם.

בחירת תמונות לחדר השינה שונה מאוד מאשר בחירת יצירות אמנות למשרד שלך. עליך לבחור חלקים המשלימים את גודל החדר, צבעו והאסתטיקה שלו. מהמטבח לחדר הרחצה וכל מה שביניהם, כך תוכלו לבחור את האמנות המתאימה לכל חדר בביתכם.

 

חדר השינה

חדר השינה שלכם צריך להיות מקום בו אתם נרגעים ונחים – ויצירות האמנות המצויות בו צריכות לשקף בדיוק את זה. בחרו ציור אבסטרקטי בצבעים מרגיעים, או לחילופין תמונה של נוף מרהיב ומשמח. הימנעו מלהעמיס על הקירות שלכם, ובחרו תמונה אחת גדולה במקום כמה תמונות קטנות.

 

הסלון

בסלון, בחרו יצירה גדולה ומשמעותית או שתלכו על האופציה של גלריה. זכרו שיש לשקול את הגודל של החדר, כי אתם לא רוצים שהיצירה תשתלט על המרחב. אפשר להתפרע כאן ולבחור יצירה שמאפיינת אתכם ותרשים את האורחים.

 

המטבח

בחדר המטבח כדאי להשאיר את יצירות האמנות קטנות כדי שלא יתחרו עם פרטי העיצוב שכבר קיימים בו, כמו האריחים, הטפטים של הארונות, השיש, התאורה וכו'. אך בכל זאת חשוב להכיר בכך שהמטבח מהווה נקודה התאספות חשובה ומשמעותית בבית. תרגישו חופשי לקנות אמנות בהירה, מצחיקה ומיוחדת, כמו ציטוטים מעוצבים או קומיקסים.

 

חדר אורחים

בחירת האמנות לחדר האורחים דומה לכללים שחלים על חדר השינה: פיסת אמנות משמעותית אחת עם גוונים מרגיעים. אך במקרה של חדר זה, העיצוב צריך להיות נעים לכל אדם שעומד להתארח בו, אז עדיף לבחור יצירה שאינה אקסצנטרית במיוחד או כזו שמתאימה לכם באופן ספציפי ואישי. תמונות נוף יפות הן הימור ביטוח עבור חדר האורחים.

 

המשרד

משרד הוא מרחב שיכול להיות כיף במיוחד לבחור עבורו יצירות אמנות ותמונות. אנחנו ממליצים על מסגור של הדפסים קטנים או תמונות מעוררות השראה, ולהציב אותם על הקיר בצורת גלריה או על מדף. באופן זה תוכל לשנות ולהתאים את היצירות מתי שתרצה בקלות, בהתאם למצב הרוח שלך.

 

חדר הילדים

כשאתם מחפשים יצירות אמנות לחדר של הילד הקטן שלכם, תחשבו על דברים חמודים ומקסימים, אך לאו דווקא על כאלו ילדותיים. למרות שכדאי לבחור לתלות על הקירות תמונות של דברים שהילד שלכם אוהב, כמו חיות, ספורט או מדע, הימנעו מבחירה בקונספט שמבוסס על דמות ספציפית, כי סביר שהילד יגדל במהרה ויפסיק לאהוב אותה.

 

חדר האמבטיה

אל תשכחו את האמנות בחדר האמבטיה, גם הוא מהווה חדר שאתם משתמשים בו מדי יום. האמנות כאן תראה טוב בזוגות, בחר שני הדפסים לאזור שמעל השירותים, ושניים לאזור אחר בחדר.

 

חלל מרכזי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *