שכונות המגורים בהן אנו חיים ומבלים את שגרת היום יום שלנו, חשופות 24/7 לפגעי מזג האוויר ואיכות הסביבה, כך שכעבור כמה שנים ניתן לראות קילופי צבע ואף אריחים מטים ליפול.

באמצעות צבע ושיפוץ נכון, נוכל להשיב לבניין ולשכונה שלנו את המראה החדש והצעיר כאילו נבנו זה עתה.

 

בלאי מוגבר בבנייני מגורים

אם אתם גרים מספיק זמן, בבניין חדש או ישן, סביר להניח שעם השנים התחלתם לראות סדקים בקירות הבניין, אריחים שכבר אינם מחוברים למקומם באופן מיטבי ואף קילופי צבע במקומות שונים, המקנים לבניין מראה מוזנח ומיושן.

הבלאי המוגבר לבניין ומראהו המתיישן עם השנים, נגרם בעיקר בשל כך שמדובר במרחב ציבורי אשר לא מתוחזק היטב כמו הדירה הפרטית של כל דייר ודייר והן בשל העובדה כי, החזית החיצונית של הבניין חשופה לאורך כל ימות השבוע לפגעי מזג האוויר השונים – שמש קופחת בקיץ ומטחי גשם בחורף.

מעבר לכך שהבלאי המוגבר גורם לבניין להיראות ישן ומוזנח, חשוב לדעת כי יש לבצע תחזוקה מיטבית ושיפוץ מתאים במידת הצורך, כדי למנוע נזק לתשתיות הבניין, היכול להוות סכנה בטיחותית וגם לעלות לכם ביוקר במידה של הזנחה מתמשכת.

 

צביעה חיצונית של הבניין

אחת הדרכים המבוקשות והנפוצות לשיפוץ הבניין וחידוש המראה שלו היא צביעה חיצונית של קירות הבניין.

באמצעות צבע חדש ואיכותי תוכלו לא רק להקנות לבניין מראה חדש ומרענן, אלא אף להפחית באופן ניכר את השפעות מזג האוויר על הקירות החיצוניים של הבניין.

אם עד לא מזמן השיטה הנפוצה לצביעת הקירות החיצוניים של הבניין הייתה באמצעות העמדת פיגומים מסביב לבניין, הרי שכיום, אחת הדרכים החדשניות לצביעה היא באמצעות שימוש בבמות הרמה, כפי שניתן למצוא אצל במות הרמה ליפטר.

כך, מאפשרת למעשה עבודת צביעה בטיחותית יותר ומהירה יותר תוך שימוש בכלי הרמה מקצועיים על פי תו תקן ישראלי.

 

שיפוץ הבניין

החלטה על שיפוץ הבניין צריכה לעבור דרך אישור כלל הדיירים ו-וועד הבניין.

קבלת הסכמתם של כלל הדיירים יכולה להיות מתישה מאוד, אך כפי שכבר הזכרנו, הזנחה ממושכת של שיפוצים נדרשים בבניין יכולה להתגלות כסכנה בטיחותית וכהוצאה כספית עתידית גדולה יותר מאשר טיפול בזמן המתאים.

שיפוץ הבית מתחלק לשני קטגוריות עיקריות, שיפוץ חלקי ושיפוץ מלא.

בשיפוץ חלקי לרוב ייכללו עבודות כמו צביעת חדר מדרגות, זיפות, גינון, עיצוב הלובי וכדומה. שיפוץ מלא לעומת זאת מתייחס לעבודות שיפוץ יותר מאסיביות המתייחסות לקירות החיצוניים של הבניין ותשתיות הבניין.

בדומה לצביעה חיצונית, גם בשיפוץ הבניין ניתן להשתמש בבמות הרמה איכותיות ומקצועיות, הן כדי להבטיח שיפוץ מהיר שלא יטריד את שגרת חייהם של דיירי הבניין והן כדי להבטיח עבודה איכותית ובטוחה.

 

לסיכום

כדאי לזכור כי בסופו של דבר, מעבר לחשיבות הבטיחותית שיש בהשקעה בבניין בפרט או בשכונות המגורים בכלל, שיפוץ מתאים יכול גם להעלות את ערך הדירות והשכונות בהן אתם גרים.

 

4 מברשות עיצוב " רולרים" בצבעים שונים לקיר - תמונה להמחשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *