ג'וינטים, באנגים, מקטרות, עטים, וויפים, מכשירי אידוי והאופציות רק הולכות וגדלות. סליחה על הישירות כן, אבל בואו נדבר תכל'ס, אנחנו חיים בעידן "הטלגראס" וכיום להשיג מריחואנה נהיה קל יותר מללכת לקנות חלב בקיוסק ליד הבית. אז נכון שאנשים רבים משתמשים בסם באופן חוקי ומסיבות בריאותיות אבל גם אם אתם מעשנים ללא אישורים, בואו ללמוד איך לעשות את זה מבלי לפגוע בבריאות שלכם.

מהו מכשיר אידוי?

אז שנייה לפני שנסביר מה כן, בואו נתמקד במה לא. עישון מריחואנה באופן המסורתי בצורת ג'וינט/פייסל/צינגלה (תקראו לזה איך שתרצו), זה כבר "פאסה" ולמה? התשובה פשוטה – זה לא בריא. מעבר לעובדה ששימוש בטבק כערבוב הוא ממכר ונוראי (לא צריך להרחיב), גם אם אתם מעשנים "נקי" פעולת השאיפה של העשן פוגעת בריאות שלכם בצורה בלתי הפיכה.

אז מה כן? מכשיר אידוי. מכשיר אידוי הינו מכשיר הגורם לשחרור המרכיבים האקטיביים של הקאנביס או של צמחי מרפא אחרים והפעולה של המשתמש במכשיר דומה לזו של המשתמשים במכשיר אינהלציה. המכשיר הינו חשמלי ופעולת האידוי מתבצעת בעזרת חימום.

התמצית הצמחית נשאבת מטה לתוך צינור שבקצהו נמצאים מים המצויים בגוף המכשיר ויוצאת בצורה של אדים שנשאפים מגוף המכשיר החוצה. תפקידם של המים בסיפור הוא לייצר את הבדל הלחצים בין האוויר שבצינור לאוויר שבחלל ובנוסף לצנן את האדים במעט. לקניית המכשיר ולהסבר מעשי תוכלו לפנות להידרושופ hydroshop.co.il.

הדרך הבריאה לעשן: הכירו את מכשירי האידוי

אמרו כן למכשירי האידוי

אז נכון שההסבר הטכני נשמע קצת מסובך אבל אל תתנו לזה להבהיל אתכם, בסך הכל דיברנו קצת מכניקה. הפעולה עצמה פשוטה ומעשית ובואו נראה לכם כמה הרווחתם מהבחירה הנכונה. אז דבר ראשון דאגתם לבריאות שלכם, אמא תהיה גאה, מכיוון שפעולת האידוי לא שורפת את החומר, לא מופק עשן ולכן אתם נמנעים מתופעות הלוואי של עישון, אתם לא שואפים עשן אלא אדים.

בנוסף, אתם חוסכים פה כסף! איך? מכיוון שהחומר לא נשרף, תוכלו להשתמש באותו החומר מספר פעמים עד למיצוי מוחלט. השימוש החוזר אומנם משפיע על הטעם, איכות ההשפעה ואורכה אבל זה כבר עניין סובייקטיבי שמשתנה בין אדם לאדם.

הטמפרטורה המומלצת במכשיר אידוי למיצוי החומרים הפעילים בצמח הקנאביס הינה בין 180-200 מעלות צלזיוס, וככול שהטמפרטורה עולה כך גם השפעת החומר תהיה חזקה יותר, אך תוכלו להשתמש בחומר פחות פעמים. כאשר הצמח משחים, תוכלו לדעת בוודאות שמיציתם אותו לחלוטין.

 

לסיכום

העולם מתקדם ואנחנו איתו. ישנן סיבות רבות להשתמש בצמחי מרפא ובמיוחד בצמח הקאנביס אך הסיבות להמשיך לעשן אותו כמעט ולא קיימות. בין אם אתם צורכים את החומר מסיבות בריאותיות ובין אם מכל סיבה אחרת, תעשו לעצמכם טובה ותתחילו לשאוף נכון. אגב, הסטלה הכי טובה שתחוו היא ממכשיר אידוי אז הנה עוד סיבה טובה להגיד כן.

דרך בריאה לעשן את מכשירי האידוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *