שירותי הדמיות תלת מימד זה מושג חדש בשוק שירותי הבנייה והנדל"ן.

באמצעות כלי זה שירותים ופרויקטים אחרים הופכים למתקדמים ופופולאריים יותר.

הדמיה תלת ממדית באופן כללי היא תהליך יישום של כל מה שתרצו לתצלום מציאותי לפני שהוא יובא למציאות.

נשמע מעניין? אז, בואו ונעמיק יותר ביתרונות של הטכניקה הזו.

 

  1. ניתן לערוך את העיצוב בזמן אמת

ההדמיות האדריכליות האלה אינן סטטיות, וזה עוד יתרון עצום שלהן. ניתן לשנות אותן בכל שלב בתוך תוכנת ההדמיה. זה שונה לחלוטין מאשר במאה ה- 20 שבה רישומי אדריכלות, בין אם הם דיאגרמות קו או דוגמאות אמיתיות, היו בעיקר יצירות פיזיות.

אדריכל היה מכין שרטוט ושרטט אותו על נייר כחול. אלה יוצרו בעזרת עפרונות וסרגלים. אם היית צריך לעשות שינוי בעיצוב, היית מוציא מחק גדול ומוחק את החלק שאתה מעוניין לשנות.

מאוחר יותר הם גם החלו להשתמש ביריעות פלסטיק שקופות לרישום עיצובים, והיה זה היתרון הנוסף בכך שהם יכולים להיות מכוסים על גבי סקיצה אחרת. אתה יכול לדמיין את דיאגרמת הצנרת או החיווט על גבי תרשים ממשי של הקירות וחלל החדר, שהיה, באותה תקופה, חדש ופורץ דרך.

 

  1. הדמיית תלת מימד היא חסכונית

רישומים אלה הם הרבה יותר חסכוניים מאשר אפשרויות ישנות יותר. ראשית, במקרה של שרטוטים או יריעות פלסטיק, אינך צריך לקנות פיסות נייר או פלסטיק כדי לשרטט עליהם את הציורים.

היתרון האמיתי בעלות נעוץ בזמן שלוקח להכין סקיצה כזו. כאשר התבניות האדריכליות המצוירות ביד היו הנורמה, להכין ציור פשוט היה לוקח שבועות.

היכולת של מעצב להשתמש בטקסטורות ודגמים קבועים מראש, כמו גם לשנות את המימדים בלחיצת מקלדת, מאיצה במהירות את עבודתם וזה חוסך לך כסוכן הנדל"ן כסף רב, דבר חשוב מאוד בתחום.

 

  1. זה משפר את חוויית השיווק

המפתח לנדל"ן, פעמים רבות, הוא החוויה. הבית שבסופו של דבר אנשים בוחרים, הוא בית שהם התחברו אליו. פעמים רבות, עם נדל"ן, הרגש משתלט הרבה יותר מההיגיון. מישהו יכול לבחור בבית שגודלו 200 מטרים רבועים אך יקר יותר פשוט משום שהוא אהב יותר את קו הגג.

בעת מכירת נדל"ן, ניסיון הוא היבט מהותי של התהליך כולו. הדמיה אדריכלי תלת ממדי יכולה להציע חוויה שיווקית שנייה רק ​​דרך הליכה בעיצוב מרוהט ומלא.

 

  1. אתה יכול ליצור מציאות וירטואלית

מציאות מדומה מציעה חוויה סוחפת שניתן ממש לגעת בה ולהרגיש. אחד הלקוחות שלך יכול להיכנס למעשה לבניין ולעבור בין החדרים השונים, להרגיש איך החלל זורם ואיך החדרים נראים, לפני שיחליט לקנות או לסיים את הבית. חוויה סוחפת זו מאפשרת להם להרגיש באמת בנכס ולהרגיש איך זה להיות בתוכו כשהוא שלם לחלוטין.

 

בית חדש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *