אתם מאיישים את תפקיד וועד הבית ורוצים להזמין שירותי הדברה לבניין? חשוב לכם לעשות את זה בדרך הכי טובה ונכונה שאפשר? אתם צודקים. עיינו במאמר שהבאנו כאן עבורכם וקבלו מספר טיפים שיהפכו את ההדברה הקרובה להרבה יותר יעילה.

 

בחרו את המדביר הנכון

אין ספק בכלל שהדבר הכי חשוב ומשמעותי שצריך לקחת בחשבון כאשר רוצים להזמין שירותי הדברה לבניין, זו השאלה באיזה מדביר אתם בוחרים. למרות שיש הרבה מאוד חברות הדברה בישראל, לא כולן יכולות להתאים למשימה ויש לכך כמה סיבות טובות. ראשית, לא כל החברות מציעות שירותי הדברה בפריסה ארצית ושנית, לא כל החברות עושות שימוש בחומרי ההדברה הטובים ביותר שיש היום. בנוסף לכך, לא כל החברות שמציעות שירותי הדברה מבצעות גם הדברה בבניינים, כי חלק מציעות רק שירותי הדברה בדירות או בבתים פרטיים. לכן חשוב לברר את כל הנקודות האלה מראש, מה שיוביל אתכם בוודאי לפנות אל קסם שירותי הדברה. כאן תוכלו להיות בטוחים שהבניין שלכם בידיים טובות כי מדובר על מדבירים שמגיעים עם שנים רבות של ניסיון ואינספור המלצות חמות מלקוחות שיצאו מרוצים.

 

קבלו הסבר מפורט מהמדביר שלכם

עוד דבר שצריך לשים לב אליו כאשר רוצים לעשות הדברה לבניין, זו השאלה איפה בדיוק המדבירים יבצעו את עבודתם. בניגוד לדירות או לבתים פרטיים, בבניינים יש בדרך כלל מורכבות גדולה יותר. לדוגמה, אם המדביר לא ידביר גם סביב הפתחים השונים של הבניין כמו פתחי הביוב וסביב אזור המקלט או המחסנים, ההדברה לא תהיה מספיק יעילה. לכן חשוב לדבר מראש על הדברים עם המדבירים, לקחת אותם לסיור בכל הנקודות החשובות בבניין וכך תוכלו להיות בטוחים שהתוצאה תהיה טובה. בנוסף, כדאי לברר מראש מול המדבירים שלכם האם הם יוכלו לתת לכם גם אחריות על העבודה שהם מבצעים. ממש כפי שכל איש מקצוע אחר שמגיע לבצע עבודות או תיקונים שונים בבניין נותן אחריות על עבודתו לפרק זמן מסוים, כך קורה גם בעולם ההדברה ולא כדאי לוותר על זה.

 

בחרו רק בהדברה ירוקה

לבסוף, כשחושבים על הדברה לבניין צריך לשים לב גם לחומרי ההדברה עצמם שבהם איש המקצוע יבצע את העבודה. האם באמת תסכימו, גם בעידן המודרני והמתקדם שבו אנחנו חיים, לשימוש בחומרי הדברה כימיים? התשובה היא כמובן לא. היום, כאשר המודעות לשמירה על הסביבה הרבה יותר גבוהה, אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים להסכים לשירותי הדברה שאינם כוללים חומרים ירוקים. אם חשבתם לרגע שההדברה הירוקה לא תהיה מספיק טובה, כדאי שתדעו שהתשובה היא אחרת לגמרי: ההדברה הירוקה נהדרת ולכן לא כדאי שתוותרו עליה. בנוסף לכך היא יעילה ולא מזיקה לסביבה, היא גם לא מסכנת את דיירי הבניין ולכן ברור מדוע הדברה ירוקה ואקולוגית זו הבחירה הכי טובה שתוכלו לעשות.

 

איש שרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *