כאשר אנחנו משפצים את הבית, אנחנו מקבלים הזדמנות שלא תחזור לעצב מחדש את החלל אותו אנחנו משפצים ולהפוך אותו לחלל מחודש שיגרום לנו ולאורחים שלנו להתפעל ממנו מחדש. כדי לעצב את הבית מחדש, תחילה נבחר את סוג העיצוב שיתאים ביותר לחלל ולכם ונשמור על קו אחיד באותו החלל כדי שיראה ממש כאילו שכרנו מעצב פנים במיוחד למשימה. אז איך בוחרים סגנון עיצוב, ולאיזה חללים מתאים איזה סגנון עיצוב? הכנו לכם את כל התשובות לשאלות הבוערות.

 

המדריך היחיד שתצטרכו בנושא

כשאנחנו מחפשים לעצב את הבית מחדש, נצטרך לחשוב איך אנחנו הופכים את החלל שלנו לחלל מעוצב יותר בדרך פשוטה שתיראה מקצועית במיוחד. לדוגמה, טפט מדבקה לקיר מחברת גו גוד יכול לתת לכל חלל מראה מעוצב מבלי שנצטרך לשבור את הקיר, או את הראש במחשבה על עיצוב החלל בצורה שתיראה מקצועית במיוחד.

 

סגנונות עיצוב לפי חלל

הדבר החשוב ביותר בעיצוב הבית, הוא התאמה של סגנון העיצוב למטרה הסופית של החלל אתו נרצה לעצב. כדי לעזור לכם להבין את הכלל החשוב הזה, הכנו עבורכם 4 דוגמאות ל-4 חללים נפוצים בכל בית בישראל וסגנון העיצוב המושלם עבורם.

 

סלון בעיצוב מודרני

הסלון שלנו, הוא החלל בו נבלה את רוב הזמן שלנו כשנהיה בבית. לכן העיצוב בו צריל להיות מדויק ונקי כמו בעיצוב המודרני. העיצוב המודרני מושתת על קווים נקיים, שימוש בצבעים שחורים, לבנים ואפורים ושימוש במינימליזם על מנת להבטיח את המראה הנקי והשקט של החלל.

 

מטבח בעיצוב תעשיית

המטבח שלנו הוא החלל השני בו נבלה את מרבית הזמן שלנו, וכשמדובר בעיצוב המטבח, לרוב לא נרצה להכניס צבעים מיותרים ונרצה לשמור עליו נקי אל מעוצב למשעי. העיצוב התעשייתי מתאים במיוחד למטבחים בגלל ריבוי המכשירים החשמליים. כדי לעצב את המטבח בעיצוב תעשייתי נשתמש בצבעים תעשייתי, מנורות חשופות, ומוצרים מברזל שיגרמו למטבח להיות פרקטי, אך מעוצב.

 

חדר לבני הנוער בעיצוב בוהמי

כשהילדים שלנו גדלים, חשוב מאוד שנתאים את החדר שלהם לתהליך ההתבגרות. הרי אי אפשר לצפות מנערה מתבגרת להיות מרוצה מחדר ורוד עם בובות פרווה וארון עם איורי פרחים, נכון? כדי להתאים את החדר לבני הנוער נמליץ על העיצוב הבוהמי, שמשלב רהיטי קש בשילוב צבעים חומים שונים, טקסטילים צבעוניים במיוחד בתלייה על הקיר, מדפים עמוסים בפריטים קטנין שממלאים את החלל ולוכדי חלומות שיקיים.

 

לסיכום

כאשר אנחנו משפצים את הבית, אנו מקבלים הזדמנות שאסור לפספס לעצב את החלל מחדש בעיצוב מחודש. כדי להתאים את סגנון העיצוב לחל נצטרך לחשוב על השימוש בו, ועל מי שימצא בחלל לרוב. את הסלון נמליץ לעצב בעיצוב המודרני הנקי ואת המטבח נמליץ לעצב בעיצוב תעשייתי שייתן פרקטיקה לחלל ועיצוב משגע. במידה ותרצו לשפץ ולהתאים את חדר הילדים לנער המתבגר, נמליץ על העיצוב הבוהמי שמתאים בדיוק לנערים המתבגרים.

פינת ישיבה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *