במת הרמה היא מכשיר יעיל מאוד עבור עבודה בגובה, עבודה בגובה היא אחת העבודות המסוכנות והרגישות בכל הנוגע לשיפוצים, שינוע חפצים כבדים, איחסון, צביעה, בנייה, חשמל ועוד. במות ההרמה החשמליות משפרות את החיים שלנו משמעותית והיום ניתן להשכיר אותם לעבודות קצרות של זמן מוגדר מראש.

 

למה משתמשים בבמות הרמה

השימושים לבמות ההרמה מסוגיהן השונים נרחבים מאוד ובעצם הבמה נותנת מענה לכל דבר שיש לבצע בגובה, אם זה הורדת חפצים כבדים במחסנים ושינוע שלהם ממקום למקום, עבודה של חברת החשמל על העמודים הגבוהים, החלפת הפיגומים בבניית בניינים ובתים, שיפוצים שנעשים בגובה. השכרת במות הרמה היא רלוונטית גם עבור שיפוצים בבית כיוון שמכונה כזו תייעל את העבודה, תקצר אותה וכמובן תהיה בטיחותית הרבה יותר מאשר עבודה עם סולם.

 

סוגי במות הרמה

כיום ישנם סוגים רבים של מכונות הרמה שמתאימות לצרכים שונים כמו:

  • במת הרמה חשמלית – פתרון הרמה איכותי ומתקדם המבוסס על מצבר שמתחבר לכל שקע חשמל, הבמה מורכבת מגוף מכני ששנלט על ידי מפעיל – על המפעיל להיות בעל הסמכה מתאימה – מורשה עבודה בגובה ובעל היתר תקף בהתאם לתקנות הבטיחות של עבודה בגובה. לבמה יש שרוע הרמה, משטח דריכה לטובת אנשי המקצוע שעולים עליה, ציוד וכלי עבודה המשמשים אותה. במה זו זקוקה לשטח מישורי וקשיח ולא ניתן לעבוד איתה שטחי עפר או במקומות משופעים.
  • במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל 4X4 – במת הרמה זו מתאימה לעבודה בחוץ היכן שאין משטחים קשיחים ומישוריים או שקע חשמל, את במות הדיזל ניתן להפעיל בכל שטח – עפר, שיפוע או נקודות עבודה קשות עם בעיית גישה. כמובן שגם להפעלת מכונה זו דרוש רשיון והיתר מתאים.

 

בטיחות והיתרים

כפי שציינו קודם עבודה בגובה הינה עבודה מסוכנת שיש לתת עליה את הדעת, לא סתם ישנן הדרכות רבות, צורך בהחזקת רישיונות וריענון שלהם בעת הצורך. כל אלו חשובים במיוחד על מנת להבטיח את הבטיחות של אנשי המקצוע וכל מי שנמצא בסביבת העבודה. את במות ההרמה יש להפעיל על ידי אדם שמוסמך לכך וכמובן כל פועל, איש מקצוע, קבלן וכו' שעולה על הבמה גם חייב להיות מורשה ומוסמך לשם כך. אם אין בצוות שלכם מי שמוסמך תדאגו להביא פועלים מוסמכים עבודה בגובה.

 

איך בוחרים מכונת הרמה מתאימה

ישנם סוגים שונים מלבד אלה שפורטו כמו מכונת מספריים, מלגזון וכו', על מנת לבחור את המכונה המתאימה לכם התייעצו עם שירותי ההשכרה של המכונות, הסבירו להם את המשימה הנדרשת לביצוע על ידכם, את הפלטפורמה שקיימת ותקבלו את הייעוץ המקצועי והמדויק ביותר.

 

לסיכום

מכונות הרמה יכולות לשפר משמעותית את העבודה שלכם בגובה, וודאי שמבחינת נוחות, יעילות ובטיחות עבור העובדים, סביבת העבודה ואיכות ביצוע העבודה בסופה.

בית בשיפוץ

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *