אם הגעתם לכאן, יכול להיות שביקרתם אצל שכנים, מכרים או קרובי משפחה שיש להם בית חכם ופתאום תהיתם האם כדאי לכם להפוך את הבית שלכם לבית חכם.

יכול להיות שהגעתם לכאן גם בעקבות תרחישים אחרים – אבל הכי חשוב זה שהגעתם לכאן ואנחנו נציג בפניכם בשורות הבאות את התשובה לשאלה המתבקשת: "האם כדאי לכם להפוך את הבית שלכם לבית חכם?".

אתם מוכנים? בואו נתחיל.

 

רגע לפני שנענה על השאלה  – מה זה בעצם בית חכם?

חשוב מאוד שנעצור לרגע ונציג בפניכם את ההגדרה לבית חכם. שכן, יכול להיות שראיתם בית כזה אצל אנשים אחרים או ששמעתם עליו ואתם לא לגמרי בטוחים שאתם יודעים במה מדובר. לכן, בחרנו להציג בפניכם בקצרה את ההסבר אודות בית מסוג זה. מדובר בבית שהמערכות שלו מחוברות לאפליקציה ייחודית שמאפשרת לכם (בני הבית) לשלוט בפריטים שונים בשני המצבים הבאים:

  • כשאתם נמצאים מחוץ לבית
  • כשאתם בבית אבל לא נמצאים בסמוך לפריט המבוקש

כלומר, באמצעות המערכת הזו, אתם יכולים להדליק את המזגן, לכבות את הדוד, להסית את הווילונות ולבצע פעולות שונות בלחיצת כפתור. האם זה כדאי? יצאנו לברר עם מומחים, אנשים בעלי בית חכם ובעלי משרדים כדי לענות על השאלה הזו.

 

התשובה של המומחים

יצאנו לשאול מומחים שמתקינים בית חכם בבתים של אנשים ובמשרדים. לדבריהם, כדאי להפוך את הבית לחכם מכיוון שמדובר בהליך פשוט למדי שלא אורך זמן רב. כאשר בסופו של דבר, תוכלו ליהנות מפיצ'רים שיקלו עליכם ויאפשרו לכם לחסוך בעלויות של מים וחשמל. למקרה שאינכם מסתפקים בתשובה של המומחים בתחום, יצאנו לשמוע ביקורות מעוד מקורות.

 

התשובה של אנשים בעלי בית חכם

אנשים בעלי בית חכם ציינו בפנינו שהם לא מתחרטים לרגע על הבחירה בהתקנה של בית מסוג זה. לדבריהם, הם לא צריכים יותר לריב על מצבים שבהם אחד מהם שכח לכבות את הדוד לפני שיצא מהבית (פשוט כי ניתן לראות בקלות אם הדוד דולק ולכבות אותו מרחוק). הדבר נכון לכל מיני פעולות יום יומיות אחרות שהופכות לקלות ונוחות יותר עם הבית החכם. מדברים אלו ניתן להבין שגם הם ממליצים להפוך את הבית לחכם.

 

התשובה של בעלי משרדים

לא מעט אנשים שעובדים מהבית החליטו להפוך את הבית (ואת המשרד כמובן) לבית חכם. לדבריהם, מתאפשר להם להנמיך את הטלוויזיה מרחוק במידה והם עורכים פגישה על המחשב ואחד הילדים משחק בסלון. יש להם כל מיני אפשרויות שמקלות על העבודה מהבית והופכות אותה לקלה.

 

לסיכום

עכשיו אתם יודעים שמדובר בהליך פשוט למדי ושכדאי לכם להפוך את הבית שלכם לבית חכם, כך שכל שנותר לכם לעשות כעת זה לפנות אל המומחים ולהתקין לעצמכם בית חכם בבית שלכם. מאחלים לכם שתיהנו מכל רגע!

במנה דיגיטלי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *