פנייה לשירותי חברת ניקיון בתים היא דרך טובה להבטיח את זה שהבית שלכם יישמר נקי ומסודר. עם זאת, לעיתים זה יכול להיות קשה לדעת האם עובדי החברה עושים עבודת ניקיון יסודית ומוצלחת. כדי לעזור לכם לגלות האם חברת הניקיון שבחרתם מנקה את הבית שלכם כראוי, ריכזנו מספר נקודות שאתם יכולים לבדוק במהלך הניקיון, לפניו ואחריו.

 

1. תשומת לב לפרטים

חברת ניקיון יסודית וטובה צריכה לשים לב לפרטים קטנים וגדולים כאחד בעת ניקיון הבית שלכם. בין אם זה ניקיון של משטחים גדולים או ניגוב של מתגי התאורה- כל פעולות הניקיון חשובות באותה המידה. חשוב לכם לבחור בחברת ניקיון שמשקיעה זמן בלנקות כל פינה ומשטח בביתכם, ועל כן אתם יכולים לבדוק לאחר משמרת ניקיון האם המשטחים הקטנים נוקו כראוי. להזמנת ניקיון בתים יסודי לחצו כאן

2. שימוש בחומרי וכלי ניקיון איכותיים

חברת ניקיון אמינה וטובה חייבת להשתמש בחומרי וכלי ניקיון איכותיים, יעילים ובטוחים עבור הניקיון של הבית שלכם. דבר זה מאפשר לבית שלכם להיות נקי יותר, היגייני יותר, מסודר יותר- וגם להריח טוב יותר. כדאי לשאול את חברת הניקיון מהם המוצרים בהם הם משתמשים בעת הניקיון ולבדוק בזמן שהמנקים נמצאים בבית האם הם אכן משתמשים בחומרים שהובטחו לכם.

2. שימוש בחומרי וכלי ניקיון איכותיים

3. ניקיון קבוע ועקבי ושמירה על לוח זמנים

חברת ניקיון טובה שאתם מתקשרים איתה בדרך קבע צריכה לספק את השירותים שלה בלוח זמנים עקבי. עובדי הניקיון צריכים להגיע בזמן שהוגדר להם מראש ולסיים את הניקיון לאחר מספר שעות שנקבעו. אם אתם רואים שעובדי הניקיון הולכים קודם לכן- דבר זה יכול להעיד על כך שהם לא ביצעו את עבודתם נאמנה. בדיקת לוח הזמנים היא דרך לדעת האם עובד הניקיון "מחפף" ולא משאיר את הבית נקי ומסודר כפי שהוא אמור!

 

4. תקשורת עם חברת הניקיון

אם יש לכם ספק בנוגע לטיב הניקיון בבית שלכם, דרך טובה לבדוק זאת היא לפנות באופן ישיר לחברה ולהציף את השאלה הזאת. חברת ניקיון איכותית תדע לנהל איתכם תקשורת ברורה ופתוחה ולשפר את שירותיה במידת הצורך. הם צריכים להקשיב לחששות השונים ולהיות מוכנים לבצע שינויים בכדי להתאים את עצמם לצרכים שלכם.

 

5. רשימות בדיקה

יש חברות ניקיון שמספקות לעובדים שלהם רשימות מסודרות של כל מה שצריך לנקות- כך שיוכלו בסוף משמרת לעבור עליהן כדי שהם יוודאו שהם ניקו את הכל ולא פספסו כלום. דבר זה עוזר להם לבצע ניקוי יסודי בבית. אתם יכולים לבקש העתק של הרשימה הזו ולאחר ניקיון בבית שלכם לעבור על כל מה שסומן. אם אתם רואים שחלק מהאזורים בבית לא נוקו כראוי- אפשר להציף זאת מול חברת הניקיון שתברר מדוע דבר זה לא נעשה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *