הקיץ הישראלי והחום הרב שהוא מביא יחד איתו מביאים אלינו את אחת החיות הפחות אהובות, הלא היא היתוש. היתוש גורם לנו נזק רב, בין אם בעקיצות ובין אם על ידי רעש שלא מאפשר לנו לישון בצורה נעימה בלילה. כיום, בעזרת רשתות מנסים למנוע את הכניסה של היתושים לבתים, אולם חשוב להבין האם הרחקת יתושים בעזרת רשתות היא אפקטיבית?

 

הרחקת יתושים

רשת נגד יתושים הפכה להיות מוצר חובה בכל בית ישראלי. המטרה של הרשת היא לאפשר לנו להנות מחלון פתוח, ויחד עם זאת גם לא לאפשר ליתושים להיכנס פנימה אל תוך הבית שלנו. עם זאת, לא מעט אנשים שהתקינו רשתות בחלונות הבתים שלהם סובלים מיתושים, מה שמעלה את השאלה האם הרשת לחלון היא באמת הפתרון היעיל ביותר נגד יתושים.

 

בחירת רשת

המפתח לביצוע נכון של הרחקת יתושים באמצעות רשתות היא בחירה נכונה של רשת. ברגע שתבחרו רשת מספיק צפופה, כזו שגם עשויה מחומרים מתאימים אין שום סיבה שתראו יתושים בבית שלכם. הבעיה מתחילה כאשר הרשת לא מספיק איכותית, או כאשר החורים שלה גדולים מידי.

כיום, ישנם גם יתושים קטנים מאוד שמצליחים לחדור את הרשת, ולכן חשוב לבחור ברשתות שהחורים שלהם צפופים עד כמה שניתן. רשתות כאלו כמובן מונעות כניסה לא רק של יתושים אלא גם של כל המזיקים האחרים.

 

רשת שקופה

בזמן שהרשת סגורה, אנחנו רוצים להמשיך להנות מהאור שנכנס אל הבית שלנו דרך החלון, ולכן חשוב לוודא שהרשת שבה אנחנו בוחרים היא רשת שקופה לגמרי, דבר שיאפשר לאור להמשיך להיכנס אל הבית שלנו בדיוק כמו מקודם.

 

למה דווקא רשת?

כמו שכולם יודעים, קיימים פתרונות נוספים להרחקה של יתושים, כמו מנורות חזקות או תרסיסים שונים. עליכם להבין שלפתרונות הללו אין יכולת להבטיח הרחקה מלאה של יתושים, וגם כאשר תעשו בהם שימוש סביר להניח שיהיו כמה יתושים שיצליחו להתגבר עליהם. לעומת זאת, ברגע שתתקינו רשת על החלון שלכם, אף יתוש לא יוכל לעבור אותה.

יתרון נוסף שיש לרשת איכותית הוא היכולת שלה לשמור עליכם מפני יתושים לאורך שנים רבות. בניגוד לפתרונות אחרים שדורשים חידוש או תחזוקה שוטפת מידי פעם, ברגע שבחרתם רשת איכותית שמתאימה לחלון שלכם אתם יכולים לישון בשקט למשך הרבה מאוד שנים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לוודא שהרשת שלכם נשארה שלמה, וכך אף יתוש לא יוכל להיכנס אל החדר.

 

לסיכום

בתור פתרון להרחקת יתושים, כנראה שרשת לחלון היא הדבר היעיל ביותר. את הרשת חשוב לבחור כך שהיא לא תמנע כניסה של אור אל החלון, ויחד עם זאת גם תהיה צפופה מספיק כך שאף יתוש או חרק אחר לא יוכל לעבור אותה. הרשת היא הפתרון היחיד שמאפשר לכם להיות מוגנים בצורה מלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *