דורות עילית היא עיר חדשה אשר עתידה לקום בשנים הקרובות ולאלכס עשרות אלפי בני אדם. כעת, יש לכם את ההזדמנות לרכוש קרקע אשר תניב בעבורכם תשואה של עשרות אחוזים. כיצד? להלן הפרטים.

דורות עילית – העיר החרדית החדשה של ישראל

דורות עילית נחשבת לאחד מהפרויקטים הגדולים ביותר אשר נמצאים כיום בתהליכי תכנון בישראל, זאת בשל העובדה כי מדובר בקרקע אשר מתפרסמת על עשרות מטרים ואשר תאפשר בעתיד לאלכס עשרות אלפי משפחות, כמו גם עסקים. העיר, אשר מקודמת ע"י הדרגים הגבוהים ביותר נחשבת לאחד הפרויקטים הגרזינונים ביותר, זאת בשל עתודות הקרקע הרבות אשר ניתנות כיום לרכישה בעבור משקיעים. למעשה, רוב הקרקע עליה עתידה להיבנות העיר היא קרקע חקלאית אשר נמכרת כיום במחירים נוחים לכל כיס, ועל כן מדובר בהזדמנות יוצאת דופן לביצוע רכישה של קרקעות להשקעה.

שטח אם אדמה

קרקע להשקעה – מדוע זה משתלם?

כאמור, דורות עילית קרקעות להשקעה מהווה את ההזדמנות הטובה ביותר לרכישה של קרקע, זאת בשל העובדה כי מדובר בקרקעות אשר עתידות להיות מופשרות בעתיד הקרוב מאוד, כאשר צפי התשואה יכול להגיע לעשרות אחוזים. בנוסף, את הפרויקט עצמו מובילה חברת אפיקים רוזנטלר, אחת מחברות הנכסים המובילות בישראל אשר השלימה בהצלחה מאות פרויקטים למגורים ולמסחר ברחבי הארץ, ועל כן ביצוע ההשקעה בעבור רכישת קרקע בעיר יכולה להזניק את מצבכם הכספי כמו גם להעניק לכם אפשרות להשתלבות בפרויקט ראשון מסוגו אשר עתיד לשנות את המרקם העירוני במדינת ישראל כמו גם לקדם את האוכלוסייה החרדית וכן עסקים אשר יוקמו בעיר החדשה.

קבלת מידע נוסף בעבור רכישת קרקע – באתר של חברת אפיקים רוזנטלר

אם אתם מתלבטים לגבי רכישת קרקע חקלאית וחוששים מנושא המחיר, אנו מזמינים אתכם לפנות באמצעות האתר הרשמי של חברת אפיקים רוזנטלר בכתובת https://dorot-illit.co.il, להשאיר פרטים מלאים ותוך זמן קצר נציג מטעם החברה ישוב אליכם בכדי להעניק לכם את כל האינפורמציה כמו גם האופציות של הקרקעות אשר ניתנות כעת לרכישה, כאשר טווח המחירים כיום נמוך בצורה משמעותית מאזורים אחרים ברחבי הארץ. חשוב לציין כי העיר החדשה עתידה לקום במרכזה של גוש דן, כאשר ע"פ מומחי נדל"ן, המחירים של העיר עתידים לעלות בהתאם למצוקת הדיור במדינת ישראל כמו גם הביקוש הרב של משפחות חרדיות אשר משוואת לנכסים למגורים. לכן, מדובר בהזדמנות חסרת תקדים אשר תאפשר לכם להיכנס לעולם הנדל"ן מבלי חשש, ומתוך ידיעה ברורה כי העלות הכספית אותה תאלצו להשקיע תשרת אתכם כהלכה ואף תחזיר אותה. קדימה, למה אתם מחכים? נציגי החברה מחכים רק לכם בכדי להעניק לכם את המעטפת הטובה ביותר אשר תבטיח כי הרכישה שלכם תהיה רכישה מיטבית אשר משקפת את מחיר השוק וכן את הפוטנציאל הטמון בקרקע חקלאית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *