שתיית מים בכמות מספקת טובה לגוף, לנפש, וגם למי שנמצא בתהליך של חיטוב וירידה במשקל. אין ספק שתיית מים היא אחד מההרגלים החשובים והמשמעותיים ביותר בכל הקשור להקניה של אורח חיים בריא, לכל אדם ובכל גיל.

אם ברצונכם להתייחס יותר טוב לגוף שלכם – עליכם להקפיד על שתיית מים בכמות מספקת. הרבה דברים מונעים מאתנו לשתות יותר מים במהלך היום, אז הנה מספר דרכים שיסייעו לכם לעשות את זה בקלות ובכיף.

 

נשיאת בקבוק מים אישי ומדליק

אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים לא שותים מספיק מים היא…עצלנות. מביך להודות בזה, אבל רבים מאתנו פשוט מתעצלים לקום מהספה ולמזוג לעצמנו כוס מים. הפתרון לכך הוא פשוט להסתובב עם בקבוק מים צמוד, גם בבית, וכל שכן במקום העבודה.

הקפידו לקחת אתכם בקבוק מים לכל מקום, והניחו אותו במקום בולט לעין, כך שלא תוכלו לפספס אותו. אתם תראו איך תתחילו לשתות הרבה יותר מים, מבלי לשים לב לכך. רכשו בקבוק אישי ומעוצב – בהתאם לטעמכם האישי – זה לגמרי יעשה לכם חשק לשתות יותר.

 

הוסיפו למים שלכם קצת טעם

הרבה אנשים מתקשים לשתות מים בשל טעמם הניטרלי, דבר המוביל למרבה הצער לצריכה מוגברת של שתייה מתוקה המזיקה לבריאות הגוף והשיניים ותורמת לעודף משקל ולבעיות בריאותיות נוספות. האבסורד הוא שצריכה מרובה של משקאות ממותקים אף מגבירה את הצמא.

אם קשה לכם לשתות מים בטעמם הטבעי – הוסיפו להם טוויסט מעניין בדמותם של חתיכות פרי, נענע, לימון, וכל העולה על דמיונכם, העיקר הוא להוסיף עניין וטעם למשקה. תוספות כמו לימון, ג'ינג'ר, ונענע אף יעשירו את המים שלכם בוויטמינים ואנטי אוקסידנטים, והכי חשוב – יגרמו לכם לשתות יותר, וליהנות מזה.

 

השקיעו במערכת מים איכותית

אנחנו אוהבים את המים שלנו בטמפרטורה המדויקת, ואם אפשר בלחיצת כפתור פשוטה. קיימים פתרונות רבים שנועדו להעניק לנו מים מסוננים וטעימים בטמפרטורה מדויקת כמו ברי המים הרבים הקיימים בשוק.

ברי המים מעוצבים ויפים, וקיימים בגדלים שונים. עם זאת, אין להכחיש את העובדה כי הם תופסים מקום במטבח, ולרובנו אין ממש מקום על השיש. לפיכך בר מים תת כיורי הוא פתרון מצוין שעונה על כל הדרישות. מדובר בבר מים המותקן מתחת לכיור, המאפשר לנו ליהנות ממים קרים או חמים ומסינון מים יעיל, בלחיצת כפתור.

 

לסיכום

הכמות המספקת של צריכת מים היא כשמונה כוסות ליום, וכל המרבה – הרי זה משובח. שתיית מים בכמות מספקת חשובה לבריאותם של איברים רבים בגוף האדם, תורמת למראה עור צעיר ושיער בריא, וחשובה מאוד בתהליכי ירידה במשקל.

השקיעו במערכת מים ביתית איכותית, בבקבוק מים אישי ומעוצב, ואם קשה לכם לשתות את המים בטעמם המקורי – הוסיפו להם טוויסט ועניין בעזרת תוספות שונות.

בהצלחה!

בקבוק מים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *