ביטוחים הם דבר חשוב בסופו של דבר הם רשת בטחון למקרים שעלולים לצוץ. ישנם ביטוחים מסוגים שונים, ביטוח נסיעות, ביטוח תכולת דירה וכן, ביטוח עבור בית משותף. במראה ה21 ביטוח נכס הוא קריטי וחשוב מאד. בכתבה שלפניכם נציג את היתרונות של ביטוח בית משותף ולמה הוא חשוב. נגדיר מהו בית משותף ואיך עושים את הביטוח. על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא.

 

תכירו מהו בית משותף

בהגדרה של בית משותף נכללים כל הבניינים שהם בעלי שלוש קומות ומעלה וכן, בעלי שתי דירות ומעלה. מבחינת חוק המקרקעין הוא בית מגורים מסוג זה וגם צריך להיות רשום בפנקס של בתים משותפים. בית זה יכול להיות בניין פשוט יחסית או כזה שהוא מגדל מפואר ורב קומות. בבניין יש גם יותר מדייר אחד. במידה וכל אלה עונה על הבניין בו אתם דיירים, אתם אכן גרים בבית משותף.

 

מה היתרונות של ביטוח בית משותף?

במידה ואתם אכן גרים בבניין מסוג זה, חשוב שתבינו את היתרונות של home insurance ביטוח בית משותף. כאשר ביטוח זה יכול לכסות במקרים שיש נזק לבניין עצמו נאמר כזה שנוצר מנזקי אש או מים. כמו כן, נזקים אשר קורים לרכוש המשותף של כלל הבניין כמו מעלית שמתקלקלת, מדרגות שנשברות וצריכות שיפוץ, חניות, ממ"ד מקלט ועוד.

בנוסף, הביטוח רלוונטי גם עבור צד ג', כמו אורחים שמגיעים לדיירי הבניין. כמו כן, עבור עובדים שמגיעים לבצע עבודות בבניין כמו מנקה או אב בית. במצב זה במידה וקורה לאנשים אלו דבר מה שמצריך התערבות של ביטוח ונזקים, יש אפשרות לטפל זאת בלי בעיות.

הדרך לעשות את הביטוח היא פשוטה כאשר יש חברות רבות בשוק שמציעות פוליסות שונות במחירים שונים. ניתן לעשות ביטוח בסיסי לרכוש של הבניין, או לעשות ביטוח מורחב שתקף גם לגבי הדירות שנמצאות בבניין, זאת רק במידה וכלל הדירות עומדות בתאני מסוים של חברת הביטוח.

כך או כך, חשוב שתעשו השוואה בין הביטוחים השונים, תבדקו המלצות או אי המלצות, בדקו את רמת השירות של החברה. כמו כן, בדקו מה הפוליסות שאותה חברה מציעה, מהן כוללות, מה המחיר ומה התועלת של כל אחת מהן. עשו השוואות גם בין החברות וגם בין המסלולים שכל חברה מציעה בפני עצמה.

 

בסיכומו של דבר

ביטוח של נכסים במאה ה21 הוא חשוב מאד. כאשר מדובר על בית משותף, כדאי לעשות ביטוח משלוש סיבות עיקריות. האחת, קשורה לנזקים שעלולים לקרות ביום יום לרכוש המשותף של הבניין, כמו המעליות, החנויות, ממ"ד ועוד. שנית, כאשר עלולים לקרות נזקים לבניין עצמו כמו נזקי אש. שלישית, ביטוח שכולל צד ג' וכן עובדים שונים שמגיעים לבצע משימות בבניין עצמו. ביטוח זה יכול לכסות מקרים שונים שעלולים לקרות ולחסוך לכם.

ביטוח נכס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *