ארונות הזזה הם אחד הטרנדים החמים בכל הנוגע לעיצוב של ארונות.

יש לכך סיבות רבות שהופכות את ארונות ההזזה למוצר כל כך מבוקש אצל צרכנים רבים – ובצדק.

במאמר יוצגו חמישה יתרונות משמעותיות בארונות הזזה.

 

ניצול החלל

אחד היתרונות המרכזיים של ארונות הזזה הוא שהם חוסכים המון מקום – גם משום שניתן לחסוך את המרחב שדורש פתיחת הארון (כמה עשות סנטימטרים שאי אפשר למקם לידם דבר על מנת שהארון יוכל להיפתח ולהיסגר) וגם משום שניתן להתקין את הארון בפינת החדר וכך לנצל חלל שהוא לרוב מבוזבז.

האפשרות לחסוך המון מקום עם הארון יכולה לייצר תחושה פתוחה מאוד של החלל – דבר שמגדיל חדרים גם כאשר הם יחסית קטנים וגם מאוד יעיל מבחינת ניצול השטח של החדר. לכן, אל תטעו לחשוב שארונות הזזה דרושים רק בחדרים גדולים – ממש לא.

 

שילוב עם אמצעי אחסון נוספים

אחד היתרונות הכיפיים בארונות הזזה הוא האפשרות האישית לעצב את הארון בדיוק בהתאם לצרכים שלכם – בין אם זה לשלב מגירות נוספות, יותר תלייה ופחות מדפים, יותר או פחות מגירות נעליים וגם – חללים ייעודיים בתוך הארון שהם לא רק לבגדים.

המשמעות היא שהארון יכול להיות חלל אחסון מרכזי גם לדברים נוספים. החל מאפשרות לשלב טלוויזיה בתוך הארון – מה שחוסך זמן ומאפשר להישאר עם קווים נקיים (אם הארון סגור לא רואים את הטלוויזיה) וגם שוב, משלב וחוסך מקום.

 

שחיקה נמוכה

משום שארונות ההזזה לא נפתחים ונסגרים, השחיקה של הדלתות עצמן היא נמוכה – מה שמאפשר להישאר עם ארון הזזה תקופה מאוד ארוכה, דבר שלא ניתן לעשות עם ארונות רגילים משום שהשחיקה של צירי הארון ושל הדלתות עצמן היא מאוד גבוהה באופן יחסי לארון.

יתרון נוסף שקשור גם הוא לשחיקה הנמוכה הוא העובדה שהפתיחה והסגירה של ארונות ההזזה היא מאוד שקטה – לעומת הארונות הרגילים שכאשר הם נפתחים ונסגרים הם עושים הרבה רעש. העובדה הזו הופכת את הארונות לאטרקטיביים במיוחד.

 

ייחודיות

ניתן לעצב את ארונות ההזה באופן ייחודי לכל חדר וחדר – החל מהתאמת צבעים ייחודית, שילוב בין חלקים שונים ועד להדפסה של גרפיקות שונות שניתן לייצר על דלתות הארון. המגוון הרחב הזה של העיצובים מאפשר לייצר ארונות ייחודיים מאוד שמרימים את המראה של החדר בכמה רמות.

גם אם בוחרים ללכת על הצורות הקלאסיות יותר של הארונות – ארונות ההזזה מקנים מראה איכותי שיורד לפרטים הקטנים בחדר. החל מאפשרות לייצר קווים נקיים, ועד הפיכת הארון לפריט עיצובי משמעותי בחלל החדר לכל דבר.

 

המחיר

ארונות הזזה לא צריכים להיות דבר יקר, ניתן למצוא ארונות הזזה במבצע ובמחירים אטרקטיביים לכל אחד מהלקוחות מבלי להתפשר על האיכות והיתרונות השונים שיש לארונות ההזזה לעיצוב החדר והחלל בכלל.

 

חדר ארונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *