עומדים בפני שיפוץ מרגש של חדר האמבטיה שלכם? חוץ מבחירת העיצוב, התאורה, הצבעים וכדומה – חשוב מאוד לבחון היטב את סוגי הכלים הסניטריים השונים אותם אתם צריכים לקנות לצורך שימוש יומיומי בחדרי האמבטיה שלכם.

בין אם אלה אסלות, כיורים או אמבטיות – בחירת הכלים הסניטריים הנכונים תלויה במספר גורמים, כולל גודל, תקציב, העדפות אסתטיות ועוד. קראו מאמר זה לפניכם בכדי לדעת על הכלים הסניטריים אותם אתם צריכים לרכוש

 

למה חשוב להשקיע בכלים סניטרים איכותיים?

כשאתם משפצים חדר אמבטיה אתם רוצים שהוא יחזיק מעמד כפי שהוא לזמן ארוך. הדבר שיבטיח זאת בצורה הטובה ביותר הוא קניית כלים סניטריים איכותיים. כך תוכלו לדעת שהם עמידים ושימושיים. בנוסף, כלים סניטרים איכותיים דורשים פחות תחזוקה וניקוי, דבר שיכול לחסוך לכם זמן ומאמץ רבים. לרכישת כלים סניטריים איכותיים לחצו כאן

כלים סניטריים

אסלות וניאגרות

אסלות וניאגרות, האלמנטים שמרכיבים את השירותים שלנו, הם חלק חיוני בכל בית פרטי ובית עסק. קיימים כמה סוגים שונים של שניהם. מבין האסלות הנפוצות ניתן למצוא אסלת רצפה רגילה או אסלה צפה. לכל אחד מהם יתרונות שונים. בתחום הניאגרות יש ניאגרות גלויות וניאגרות סמויות. ניאגרות סמויות הפכו לבחירה פופולרית מאוד בשנים האחרונות מאחר והן אסתטיות יותר וחוסכות במקום.

 

כיורים

כיורים הם עוד חלק שמהותי ביותר לחדר האמבטיה שלכם, ויש כמה סוגים שונים לבחירה. כיור שמחובר לשידת אמבטיה היא אופציה פופולרית שאידיאלית עבור חדרי אמבטיה קטנים מאחר והיא מאפשרת לכם מקום אחסון רב. ניתן גם ללכת על כיורים מודרניים יותר שעומדים בפני עצמם וצמודים לקיר. הכיורים עצמם יכולים לבוא במגוון עיצובים, כגון כיורים עגולים ולבנים, כיורים מלבניים וזהובים וכדומה.

כלים סניטריים

מקלחת ואמבטיה

איך אפשר בלי מקלחת טובה בסוף היום? כדי לאפשר זאת- צריך שיהיה לכם ברז באמבטיה. קיימים סוגים שונים של ברזים- יש דוש עילי, דוש מתכוונן ועוד. אם אתם מעוניינים בחוויה מרווחת יותר, אפשר ללכת על אמבטיה שגם בה ניתן לבחור סוגים שונים של ברזים שילוו אתכם בחוויה.

 

בידה

אמנם לא תמצאו בידה בכל בית, אבל כיום יותר ויותר אנשים בוחרים להתקין כלי סניטרי זה בביתם. בידה הוא סוג של מתקן שמשמש להיגיינה אישית לאחר שימוש בשירותים. בבידה יש ברז עם זרם מים שניתן לכוונון, שמאפשר שטיפה נוחה. בידה יכול לספק חלופה היגיינית ויעילה לשימוש בנייר טואלט.

 

לסיכומו של דבר

לסיכום, בעת שיפוץ חדר האמבטיה, חשוב לבחון היטב את סוגי הכלים הסניטריים השונים בהם יהיה צורך. אסלות, כיורים, מקלחות ואמבטיות הם כולם חלקים חשובים מחיי היומיום שלנו ועל כן חשוב לבחור בכלים סניטריים איכותיים, וזאת על פי הגודל של החלל והפונקציות השונות שהם מציעים.

כלים סניטריים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *