אנשים רבים מעוניינים להכניס רוח רעננה לביתם, ומצד שני – אין בידם את האמצעים הכלכליים לבצע זאת, או שסדר העדיפויות שלהם מכתיב אחרת. מסתבר ששדרוג הבית לא חייב להיות "סיפור מההפטרה", והוא יכול להתאפשר בצורה פשוטה יחסית וללא הוצאות כלכליות מוגזמות. אחת הדרכים היותר יעילות ופשוטות לשנות את עיצוב הבית שלנו, הוא באמצעות מוצרי זכוכית שונים. זכוכית הפכה להיות אלמנט פופולארי במיוחד, המאפשר לנו לשלב בביתנו עיצובים ייחודיים וחדשניים כמעט בכל חדר וחלק בבית. איך תשדרגו את ביתכם במספר שלבים בודדים?

 

שדרוג הבית שלנו

זה נכון שרוב האנשים מדמיינים שינוי בבית כאירוע גרנדיוזי הכרוך בשיפוצים מעיקים ואי נוחות, אך אין זה תמיד כך. אנו יכולים להעניק לבית שלנו נגיעות פשוטות ותפניות דקורטיביות, שיגרמו לנו להרגיש אחרת לגמרי ומבלי להשקיע כסף ומאמץ. הסוד הגדול, הוא למעשה לא לפחד משינויים. מומלץ לנסות דברים חדשים לגבי עיצוב הבית שלנו כל העת, ובאמצעות ניסוי וטעיה נוכל להגיע לאווירה העיצובית שתגרום לנו ולאורחים שלנו להרגיש הכי בנוח.

 

זכוכית מהדור החדש

זכוכית היא ממש לא מה שאנו זוכרים מפעם, וכיום הטכנולוגיה מאפשרת לייצר אותה עמידה במיוחד לשבירה ולשריטות. סיבה זו וסיבות נוספות, הפכו את הזכוכית לפופולארית במיוחד מבחינה עיצובית, כפי שתוכלו לראות בקטלוגים של זגגות השרון. הזכוכית יכולה להשתלב בקלות ובטבעיות בכל חלק בבית שלנו, ומעבר לעמידותה הגבוהה, היא גם נוחה במיוחד לתחזוקה ולניקוי. עיצובי זכוכית הם נפוצים במיוחד היום, ואנו יכולים למצוא אותם במקומות הסטנדרטיים כמו בחדר האמבטיה, בצורת חלונות, ויטרינות או מראות, ואנו יכולים להיתקל בעיצובים יותר מודרניים דוגמת מעקות זכוכית וחיפויי זכוכית למטבחים.

 

עיצובי עץ לבית

שימוש בעץ לטובת עיצוב הבית שלנו, מעניק אווירה חמימה, משפחתית ובעלת ניחוח של פעם. אנו נתקלים בעיצובים כאלו לרוב בפאבים איריים, או מסעדות בשר המעוצבות באופן זה כחלק מהקונספט שלהן, אך אנשים רבים משתמשים בעיצובי עץ גם בביתם הפרטי. דוגמאות לכך נוכל למצוא קודם כל בפרקטים, המהווים אלמנט עיצובי נהדר המשנה את האווירה בחדר. פריטים נוספים שמביאים עמם את אופיו המיוחד של העץ, הם מסיכות, פסלים, מסגרות מראה ומסגרות תמונות מעץ גולמי, שולחנות מעץ טבעי, גופי תאורה מעץ ועוד.

 

שימוש במוצרי טקסטיל

מוצרי טקסטיל ורקמה, טומנים בחובם פוטנציאל נהדר ליצירת אווירה נעימה ומזמינה בבית שלנו. שדרגו את ביתכם באמצעות כריות, כיסויים למושבים של ספות או כיסאות, מפות בעלות צבעים מיוחדים, שטיחים, וכל פריט אחר שעולה ברוחכם. השתמשו בווילונות המתאימים לעיצוב הבית, וקחו בחשבון שווילון בגוון חזק עשוי לשנות משמעותית את עיצוב החדר. לכן, מדובר בפריט שיכול לעזור לנו רבות לעיצוב הבית שלנו, ומצד שני – יכול לפגום בו באותה הדרך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *