מתלבטים כיצד לעצב את חדר האמבטיה בצורה נכונה אך עם זאת גם שיקית? המדריך הבא הוא בדיוק בשבילכם. במדריך נציג כמה מהטיפים הטובים ביותר, לצורך עיצוב בסטייל של חדר אמבטיה.

 

צ'ק ליסט לעיצוב חדר האמבטיה בצורה נכונה

כפי שכולנו יודעים, חדר הרחצה הוא החדר שבו אנו מבלים הכי פחות זמן מבין החדרים השונים בבית, ולכן לרוב אנו ניכנס אליו למשך פעמים ספורות בלבד במהלך היום. אולם, מומלץ לבצע תכנון מדויק של חדר הרחצה ולחשוב על עיצוב שהוא לא רק פרקטי אלא גם מעוצב, וזאת בשל העובדה כי מדובר בחדר אשר בו ניתן להכניס לא מעט מטעמנו האישי, לצורך שהייה נעימה – ממש כמו בספא או מלון. להלן טיפים מצוינים לצורך עיצוב חדר האמבטיה:

  • חיפוי – מומלץ לחפות את הקירות של חדר האמבטיה באופן מלא, גם במקומות בהם אין מגע ישיר של מים. חיפוי הקיר בצורה מלאה ומדויקת לפי גובה התקרה, וזאת בכדי להעניק אחידות מבחינת המראה. חיפוי חלקי (הסטנדרט של דירה מקבלן הוא 2.10) נראה לא מדויק ואף חובבני, ולכן השקיעו ברכישה של חיפוי איכותי אותו תוכלו למקם בכל אזור בחדר הרחצה, בצבע אחיד או בסכמת צבעים מעניינת.
  • מקלחונים פינתיים – העדיפו להשתמש במקלחון פינתי, במידה ומדובר במרחב קטן. למעשה, באמצעות מקלחון פינתי תוכלו לחסוך לא מעט מקום, ולכן מקלחון פינתי נחשב לנמכר ביותר בקטגוריה של המקלחות. עיצוב בצורה נכונה גם כאן מתבטא לא רק ברכישה מחברה מובילה בתחומה אלא גם בוויתור על חור הניקוז של המקלחון, ובתמורה העדיפו להשתמש בפס ניקוז אלגנטי אשר יאפשר שלא לעוות את חיפוי הרצפה. בנוסף, הקפידו להשאיר מרווח של 2 ס"מ לצורך יצירת מחצית זכוכית מדויקת אשר תשלב נהדר עם חדר האמבטיה שלכם.
  • תכנון מראש – העדיפות בעיצוב חדר אמבטיה בצורה נכונה הוא חלוקה נכונה של החלל, ולכן מומלץ שלא להציב את האסלה אל מול דלת הכניסה. הזרימה בחדר צריכה להיות פרקטית, ולכן שימו לב כי אתם ממקמים בחדר האמבטיה שלכם אסלה סמויה אשר גם היא גם אסתטית וגם נוחה לתחזוקה, כמו גם כלים סניטרים אשר באמצעותם תוכלו לשדרג באופן משמעותי את הנראות של חדר הרחצה, באופן קל ופשוט.
  • ריהוט – ארון הכיור אשר ממוקם בחדר האמבטיה הוא רהיט לכל דבר, ולכן מומלץ להשקיע ברכישה של ארונות אמבטיה איכותיים אשר משתלבים עם סגנון העיצוב של חדר האמבטיה. כך לדוגמא, אם בחרתם ללכת על מוטיב כפרי לחדר האמבטיה, בחרו בארונות אמבטיה בצבעים לבן, בז' או אפור ואל תפחדו להשתמש באביזרי נוי כמו סלסלת נוי עם פרחים, לצורך הענקת טאצ אישי אשר מתכתב באופן מושלם עם העיצוב של חדר הרחצה.

חלל ביתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *