כיום, יותר ויותר אנשים נהנים לארח חברים ובני משפחה בחצר הביתית. מטבח חוץ הוא דרך מצוינת לשפר עוד יותר את היכולת לארח ולפנק. שיש למטבח חוץ הוא בחירה נפוצה ובצדק עבור רבים, השוק מלא במבחר גדול של משטחים, אבל חומרים מסוימים טובים יותר מאחרים לשימוש חיצוני. מטבח בחוץ יכול להיות יפה באותה מידה אם לא יותר מהמטבח שלך בפנים. אבל איך?

 

שיש

אנשים מאמינים כי שיש הוא חומר שמתאים יותר לבית, וברוב המקרים הם יהיו צודקים. אבל זה גם מתאים מאוד עבור שיש למטבחי חוץ. שיש הוא אבן עמידה מאוד, כך שהוא בהחלט יחזיק מעמד בחוץ אפילו עם מעט מאוד תחזוקה. כשחושבים על מטבח חיצוני צריך להתאים אותו למזג אויר, שינוי טמפרטורה ולחושב מה מתאים בדיוק ואיך על מנת שישמר לאורך תקופה – שיש נותן מענה בדיוק לשאלות אלו.

 

חוזק השיש

חצר הבית שונה מבחינת תנאים ממטבח בתוך הבית משל מגוון היבטים. שיש למטבח חוץ ייתכן ויהיה יותר פגיע לחפצים גדולים שריטות ומכות. לכן יש לבחור בחומר חזק במיוחד כדי להימנע מסדקים ושברים. בנוסף, סוגי שיש המתאימים למטבח חוץ בגלל פגעי שמש הם גרניט, קוריאן ופורצלן הם הבחירה החזקה ביותר שתחזיק לאורך זמן ותתיישן היטב.

 

נקבוביות המשטח

שיעור נקבוביות למטבח חוץ מהווה מדד חשוב ביותר. ככל שהמשטח נקבובי יותר, כך נוטה לספוג יותר כתמים יכולים ללכלך אותו לאורך זמן. אפשר כמובן להגן על השיש על ידי מריחה תקופתית של חומרי איטום, אולם מלכתחילה מומלץ לבחור שיש נכון ומתאים יותר לסביבה החיצונית המושפעת מתנאי מזג אוויר מגוונים.

שלא כמו מטבח בתוך הבית, הגינה בחוץ יכול להיות בשימוש רק בחודשי האביב והקיץ. השיש שנבחר חייב להיות מותאם לעונת השנה המתחלפות, שינוי טמפרטורה תכוף, שמש, גשמים ורוח. משטחים רבים אינם עמידים מפני חום, גם זה פקטור משמעותי, מטבח חוץ צריך להיות עמיד להנחת סירים חמים ותבניות חמות.

 

תחזוקה וגימור

מטבח ביתי זוכה להמון תשומת לב, מנקים אותו מידי שבוע אם לא יותר. מטבח חיצוני לעומת זאת, כשלא בשימוש צריך שיהיה עמיד לאורך זמן גם ללא תחזוקה שוטפת. שיש הוא חומר נוח שלא מצריך הרבה תחזוקה ובהלה כאשר משהו נוגע בו או נשך, הוא בעל גימור עדין מאפשר לבשל בנחת כשצריך ונשמר טוב גם בלי ניקיון כל שני וחמישי.

 

מבצעים בתעשיות שיש כדר

מבצעים בתעשיות שיש כדר מאפשרים לכם לבחור את שיש החלומות שלכם למטבח החיצוני. שיהיה עמיד, יפה נוח לשימוש וכמובן במחיר אטרקטיבי שיהיה זה עוול לא לקנות. אז אם אתם מחפשים שיש למטבח חוץ, שיעמוד בתנאי הבישולים השונים, מזג אויר, שינויי טמפרטורה ועוד שווה לבדוק את המבצעים שיש לשיש למטבח החיצוני.

מטבח מעוצב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *