מטבח איננו מושלם ללא ידיות מעוצבות ואיכותיות, ולכן במדריך זה נציג בפניכם את הטיפים הטובים ביותר לצורך בחירה נכונה של ידיות למטבח, כך שתוכלו להיות בטוחים כי עשיתם את הבחירה הטובה ביותר.

בחירת ידיות למטבח: פריט פונקציונאלי ובלתי נפרד מהמטבח

המטבח הוא לב לבו של הבית, ומשום כך עלינו להשקיע לא מעט מחשבה בעיצוב המטבח אשר צריך להשתלב באופן מושלם עם העיצוב הכללי של הבית, אך בו בעת גם להיות פרקטי. אחד הנדבכים החשובים לצורך עיצוב המטבח הוא כמובן בחירה של ידיות, וזאת לאור העובדה כי מדובר בפריט משלים אשר בלעדיו לא ניתן להתנהל במטבח. על מנת שתוכלו לבחור נכון, חשוב לזכור כי ידיות למטבח חייבות להיות קלות לשימוש ולתחזוקה, לצורך פתיחה וסגירה של מגירות וארונות המטבח וכן פתיחת דלתות, במידה ומדובר במטבח סגור. משום כך, לפני הרכישה עליכם לבחון את הצרכים שלכם מבחינת גודל הידית הרצויה, כיוון פתיחת הדלתות/מגירות וכן העיצוב הכללי של הבית. זו הנקודה להסביר כי ידיות ניתן לרכוש במגוון רחב של גדלים, צבעים וטקסטורות, כאשר לכל ידית יש את מבנה האחיזה הייחודי שלה.

 

מהם השיקולים אותם יש לקחת בחשבון בעת רכישה של ידיות למטבח?

כאמור, רכישה של ידיות למטבח היא רכישה משמעותית אשר אותה צריך לקחת בכובד ראש. משום כך, יצירת קשר עם חברה מקצועית אשר מתמחה באספקה של ידיות היא חיונית, וזאת לצורך הבנת הצרכים התפעוליים. במידה ואתם משדרגים את המטבח שלכם, מומלץ להגיע לחנות עם תמונות אשר יאפשרו לאנשי מקצוע אשר מומחים בתחום הפרזול להבין מהו הסגנון של המטבח, ובהתאם לכך להתאים את הידיות. בין אם מדובר בסגנון מודרני, כפרי או עיצוב הייטקי, תוכלו להיות בטוחים כי תוכלו לבצע את ההתאמה המושלמת בין ידיות איכותיות לבין הסגנון המעוצב של המטבח. אחד הטרנדים החמים בתחום עיצוב המטבח באמצעות ידיות הוא שילוב של חומרי גלם לצורך יצירת עניין. כך לדוגמא, במטבחים כפריים ניתן לשלב ידיות מנירוסטה, ובכך לספק מראה ייחודי, באמצעות התקנה של ידיות.

מטבח מעוצב

 

 

אילו ידיות למטבח מומלץ לרכוש למטבח?

לסיכום, בחירה נכונה של ידיות למטבח מתבססת על חשיבה פרקטית אודות חוקי המשיכה של ידיות, כך שההפעלה של הידיות תתבצע באופן נגיש ונוח, בעיקר כאשר מדובר במגירות וארונות מוגבהים אשר הנגישות אליהם היא בעייתית. באמצעות נציגי חברת novart אשר מתמחים בעיצוב הבית והאמבט תוכלו לקבל ליווי וסיוע לכל אורך התהליך, החל מבחירת הידיות ועד ההתקנה אצלכם במטבח. לקבלת מידע נוסף וביצוע רכישה, היכנסו לאתר הרשמי של החברה, השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם, לצורך תיאום פגישת ייעוץ וכן הצעת מחיר אטרקטיבית, לצורך רכישה של ידיות אשר ישרתו אתכם למשך שנים רבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *