כפי שאתם ודאי יודעים, יש חשיבות רבה לקיום ממ"ד בבניין המגורים שלכם. לצערנו קיימים מקרים במהלך חיינו בהם אנו נאלצים להשתמש בממ"ד, אבל למזלנו חללים אלה אכן מצליחים להגן על בטיחותנו ובטיחות בני המשפחה שלנו.

כשבונים ממ"ד בבית, בבניין או בבית העסק, יש צורך לעמוד במספר תקנות, ביניהן התקנת דלת ממ"ד תקנית ואיכותית. אז מהי דלת ממ"ד תקנית ואיך מתקינים אותה?

 

דלתות ממ"ד- מה שמפריד ביננו לבין הסכנה

דלת הממ"ד היא למעשה הדלת הראשית של החלל שסוגרת אותו ובכך הופכת אותו למרחב המוגן שהוא. הדלת הזאת צריכה להיות עמידה, מוגנת ובלתי חדירה וזאת בכדי להגן באופן המקסימלי והטוב ביותר על השוהים בתוך הממ"ד.

הממ"ד עצמו עשוי מבטון ובכך מגן על מי שנמצא בפנים, אך סגירה נכונה של החדר היא הכרחית לצורך שמירה על הבטיחות במגוון מצבים שונים. על כן יש צורך בדלת ממ"ד איכותית וטובה. דלתות ממ"ד חייבות לעמוד בתקנות של פיקוד העורף.

דלתות אלה הן דלתות שעומדות בפני הדף ורסס, הן צריכות להיות עשויות מחומרים מסויימים, ודרך ההתקנה שלהן צריכה לאפשר להן לעמוד בזעזועים השונים ללא פגע. קיימים סוגים שונים של דלתות כך שיתאימו בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם, לגודל החלל וכדומה. לקבלת הצעת מחיר על דלת איכותית לממ"ד לחצו כאן

להתקין דלת בממד

אז איך מתקינים דלת ממ"ד?

כדי שדלת ממ"ד תהיה מותאמת באופן הטוב ביותר אל הממ"ד כך שהיא תיסגר היטב ותספק את ההגנה המירבית- יש צורך בשימוש בכלים מסויימים לצורך ההתקנה של הדלת במקומה. כלים כגון פלס, מקדחות מיוחדות ומברגות ישמשו את איש המקצוע בעת ההתקנה. יש לבצע את ההתקנה באופן המדויק ביותר כדי לספק אטימה מוחלטת של החדר. הצירים עליה היא מותקנת צריכים להיות עשויים מחומרים עמידים.

שימו לב גם שדלתות בממ"ד צריכות להיפתח כלפי חוץ ולא הפוך. דבר זה מאפשר לשמור על הבטיחות בצורה טובה יותר. תהליך התקנת דלת ממ"ד עלול לקחת זמן מאחר וזה דורש מיומנויות ותשומת לב גדולה לפרטים הקטנים.

לפעמים אנשים חושבים שכשהם בונים ממ"ד הדלת היא עוד אלמנט ולא נותנים לזה את החשיבות המתאימה. אך הדלת היא מה שסוגר את החלל, משמיש אותו והופך אותו להיות מה שהוא. על כן אסור לזרז את איש המקצוע בעת ביצוע פעולה זו. לאחר התקנת הדלת יש צורך לבדוק שהיא אכן עומדת בסטנדרטים ומאפשרת אטימה טובה של החלל. איש המקצוע יוכל לעשות בדיקה זאת עבורכם ולבצע את ההתאמות הנדרשות במידת הצורך.

 

לסיכום

דלתות ממ"ד הן אלמנט הכרחי בבניית ממ"ד. חשוב שהן יהיו איכותיות ויעמדו בתקנות השונות בכדי להבטיח שישמרו על בטיחותנו. דרך ההתקנה שלהן היא מיוחדת ומצריכה פנייה לאיש מקצוע רלוונטי.

להתקין דלת בממד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *