העידן הדיגיטלי מאפשר לנו לגלות את כל הטרנדים העיצוביים החדשים, לשוטט בין דגמים  שונים, ואפילו להזמין אותם ישירות אלינו, בלי לקום מהספה. אבל כמו שכבר יצא לרובנו לגלות, התמונות הזוהרות באתר לא תמיד תואמות למה שמגיע אלינו הביתה, לכן גם בקנייה אונליין חשוב לפנות לספק שאנחנו סומכים עליו, ולוודא שאנחנו יודעים כל מה שחשוב לדעת על המוצר שרכשנו.

 

וילונות – אלמנט עיצובי מוביל

וילונות הם מרכיב חשוב בכל חלל. הם משמשים להצללה, לאטימה או לריכוך של האור הטבעי, ובכך משנים את התאורה בחדר, ובנוסף הם מהווים פריט דקורטיבי שמשפיע על המראה והאווירה במרחב. מגוון הווילונות הקיים כיום הוא עצום, וניתן להתאים את הווילון באופן מושלם לצורך ולטעם שלכם.

בהזמנה אונליין של פריט עם נוכחות כל כך משמעותית, חשוב שלא תתפשרו על האיכות. בקטלוג של סננס אפשר למצוא וילונות באיכות מעולה ובסגנונות שונים שיבטיחו לכם את המראה המעוצב והיוקרתי שאתם מחפשים.

 

בחירת הווילון הנכון עבורכם

ראשית, כדאי לקחת בחשבון את הצרכים שלכם: האם מדובר בסלון, או בחדר שינה שזקוק להחשכה מלאה? לאיזה כיוון פונים החלונות וכמה אור שמש נכנס לחדר? האם נרצה שהווילון יסייע לנו גם בוויסות הטמפרטורה ובחסכון בעלויות החימום והקירור? כמובן שחשוב גם להתייחס לסגנון ולמראה שאתם מעוניינים ליצור. האם אתם מחפשים מראה קלאסי או מודרני? ואולי אתם מעוניינים בווילון כפרי שייתן תחושה רכה ורומנטית?

גם לצבע ולחומר ממנו עשוי הווילון יש חשיבות רבה. וילון לבן יכול לעבוד כמעט בכל חלל, אך לפעמים תרצו לבחור שהווילון דווקא יוסיף צבע או מרקם ייחודי לחדר. ואולי טובים השניים מן האחד? הרבה פעמים הפתרון המושלם הוא שילוב בין שני וילונות שונים, כך שנוצר מפגש בין צבעים ומרקמים שונים לצד פתרון הצללה דינאמי העונה על הצורך המשתנה לאורך היום.

 

השראה

לפעמים קשה לתאר באופן מדויק מהו המראה או התחושה שאנחנו רוצים ליצור. תמונות השראה יכולות לעזור לנו לדייק את המראה שאנחנו מחפשים. חיפוש בפינטרסט או אפילו בגוגל תמונות יניב עבורנו שפע של דימויים. אפשר להתחיל מחיפוש כללי כמו "וילון לסלון", ללכת בעקבות התמונות שמוצאות חן בעינינו ולהוסיף עוד מילות חיפוש שיקרבו אותנו אל התוצאה הרצויה.

כשמצאתם את התמונה המדויקת כדאי ללמוד אותה לפרטי פרטים ולוודא שאכן הווילון הוא מה שלכד את עינכם, ולא פריטים אחרים בתמונה. בקניה אונליין אין לנו אפשרות לראות ולמשש את המוצר, לכן חשוב שנדע להגדיר במדויק מה אנחנו מחפשים.

 

מהיכן מזמינים את הווילון המושלם?

חברת סננס היא אחת החברות המובילות בתחום היבוא והשיווק של מוצרי עיצוב. לצד המוצרים האיכותיים, יועצי העיצוב של סננס תמיד שמחים לחלוק מהידע והניסיון שלהם ולסייע בבחירת הווילון המתאים. באתר החברה ניתן למצוא מגוון גדול של עיצובים יפהפיים ועכשוויים בסגנונות שונים.

וילונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *