קניית ריהוט ביתי היא קנייה מהנה במיוחד. כאשר מסתובבים בין קולקציות ודגמים שונים של רהיטים, אנחנו מפעילים את הדמיון והחוש היצירתי שלנו במטרה למצוא את הרהיט המושלם. הבית שלנו חשוב לנו וקניית הריהוט היא ההזדמנות ליהנות, להתחדש ולהכניס צבעים מיוחדים לחיים. עם זאת, חשוב מאוד לבצע את הקנייה בצורה מושכלת ואחראית, כדי שלא נמצא את עצמנו בחזרה בחנות עם פתק החלפה.

 

סוגי עץ

מאז ומתמיד עץ היווה חומר גלם משמעותי מאוד כשזה נוגע לעולם עיצוב הבית. עץ הוא חומר נגיש מאוד, עמיד, נוח לעיבוד וקל, לכן אין פלא שכמעט בכל בית ניתן למצוא מספר רהיטים העשויים מחומר זה. עם זאת, כתוצאה מזמינותו הרבה לא פעם ניתן למצוא מותגים אשר עושים שימוש בסוגי עצים לא איכותיים אשר עלולים להישחק תוך זמן קצר ואף להיות לא עמידים.

על מנת להימנע מכך, חשוב לשאול במעמד הקניה מה סוג העץ ממנו רהיט בנוי. ריהוט איכותי לבית לרוב יהיה עשוי מסוגי עץ כגון אורן, אלון, אגוז ועוד. חשוב גם לנסות ולהבחין בפגמים בעץ אשר נראים לעין כמו רטיבות או שבר.

ריהוט איכותי לבית

הדבקות וחיבורים

אחת הדרכים הטובות ביותר לעמוד את טיב הבנייה של רהיט מסוים היא בדיקת החיבורים וההדבקות בו ואת רמת הגימור בהן. את הבדיקה הזו ניתן לבצע באופן עצמאי לחלוטין. על מנת לבחון זאת יש לחפש חיבורים בין חלקים שונים ברהיט כמו החיבור בין הרגל לגוף השולחן למשל או בצירים של ארונות נפתחים.

החוק הוא שככל שהחיבור נקי יותר ושאין בו מסמרים בולטים, שברים או כל חומר אחר, כך הוא בוצע בצורה מקצועית ובטוחה יותר. במידה וניתן לראות במבט מהיר דבק או מסמר בנקודה בולטת קיימת סבירות כי מדובר בחיבור רעועה שלא יחזיק זמן רב ואף עלול להיות מסוכן.

ריהוט איכותי לבית

בחירת מותג מוכר

בשנים האחרונות כוחו של הצרכן בעולם הריהוט הולך וגדל והמגוון אשר עומד בפניו הופך לעשיר ונגיש במיוחד בעקבות מהפכת הקניות באינטרנט. בעזרת קנייה באינטרנט, ניתן לקנות ולהזמין בלחיצת כפתור כיסא אשר יוצר בצד השני של העולם תוך זמן קצר. על אף היתרונות שבשיטה, קיימות בה גם סכנות רבות אשר עלולות לגרום לצרכן לקבל רהיט ברמה נמוכה היות ובאתר בו הרהיט הוצג הפגמים הוסתרו.

על מנת להימנע ממצב זה מומלץ לקנות את רהיטי הבית שלנו ממותג או יצרן אשר יצא לנו לקנות ממנו בעבר ושאנו מרוצים מהסחורה שהוא העניק לנו. בנוסף, לרוב בקניות באינטרנט תקופת האחריות על המוצר נמוכה בהרבה או לא קיימת, מה שפוגע באמינות המוצר. אם בכל זאת בחרתם לקנות מוצר באינטרנט מומלץ לוודא כי מדובר באתר מוכר, בעל ותק ושנרשמו עליו ביקורות מוצלחות.

 

סיכום

קניית הריהוט הביתי היא לא משחק ילדים! על מנת לוודא שאנו מוציאים את כספינו על מוצר איכותי ומוצלח חשוב לוודא כי חומר הגלם של המוצר עמיד וטוב וכי המוצר נבנה בצורה איכותית. אם כבר יצא לנו לקנות ממותג ואנו מרוצים מהקנייה, מה רע? כדאי לחזור וליהנות מהאיכות גם הפעם, על מנת לוודא שאנו וקרובינו נהנה מהריהוט היפה והאיכותי ביותר.

ריהוט איכותי לבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *