כל אדם רוצה לגור בבית פרטי וזאת מכיוון שהחיים עם בית פרטי הם הרבה יותר טובים.

למעשה אפשר לקבוע ללא היסוס כי החיים בבית פרטי הם הרבה יותר איכותיים מאשר בבית על קומות וזאת מכיוון שאין לנו שכנים ויש לנו גינה עצומה.

עם זאת, לא הכול וורוד בבית פרטי ובבית פרטי יש בעיות מבניות שאי אפשר להתעלם מהן.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי אחת הבעיות הגדולות ביותר בבית פרטי היא הצפה של הבית.

כל שנה אלפי אנשים שגרים בבית קרקע סובלים מהצפות וזו מכה איומה מכיוון שהצפה הורסת את כל הרכוש שלנו בבת אחת.

על רקע זה חובה לשים צינור ניקוז מי גשם בכדי לטפל בהצפה.

בשביל לתכנן את בור הניקוז יש צורך לפנות אל מהנדס אשר יבחן את מבנה הגינה שלנו ועל פי זאת יבנה את בור הניקוז.

 

האם כל קבלן יכול לבנות מערכת ניקוז?

עולה השאלה האם כל קבלן יכול לבנות בור ניקוז או שמא רק מומחים לדבר יכולים לעשות זאת? אם כן אנו חייבים לציין כי ממש לא כל קבלן יכול לבנות בור ניקוז וזה משהו שאתם חייבים להפנים. אם אתם רוצים להבטיח בנייה ברמה גבוהה של בורות ניקוז אתם צריכים לפנות אל קבלן שיש לו ניסיון וידע בתחום זה. אתם צריכים להבין כי הקבלן יכול להיות מקצועי מאוד אך אם הוא לא יודע כיצד לבנות בור ניקוז אין טעם לבחור בו מכיוון שסביר להניח שהוא יבצע עבודה גרועה.

 

האם יש הבדל בין תכנון מערכת ניקוז לבית פרטי או לעסק?

ניקוז מי גשמים זה לא משחק ילדים ולכן יש לשים לב איזה מערכת ניקוז אתם בונים בבית שלכם וזאת בכדי לבנות את המערכת הטובה ביותר שיש. כאן עולה השאלה האם יש הבדל בין תכנון מערכת ניקוז לבית פרטי ובין תכנון מערכת ניקוז לעסק? אם כן הדבר תלוי בגודל השטח שבו בונים את מערכת הניקוז. בבתים פרטיים פעמים רבות השטח יהיה קטן יותר מאשר בעסקים ולכן מערכת הניקוז תהיה קטנה יותר. עם זאת, היה והבית שווה בגודלו לעסק אז אין הבדל בתכנון המערכת והדבר תלוי בשטח שבו עתידים לבנות את מערכת הניקוז. כמובן שעלינו לבנות את המערכת בהתאם לתנאי השטח וזה משהו שאסור לזלזל בו.

 

התאימו את מערכת הניקוז לצרכים שלכם

כאשר אתם פונים אל קבלן שיבנה לכם מערכת ניקוז אתם צריכים לבחון את הצרכים שלכם. כמובן שאם אתם לא מבינים בתחום הניקוז אתם יכולים לפנות אל הקבלן שהוא יבחן את מערכת הניקוז שלכם וכך תבטיחו כי בורות הניקוז בשטח שלכם יענו על הצרכים שלכם וישרתו אתכם לאורך שנים בצורה הטובה ביותר שיש.

 

פתח ניקוז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *