אם יש לך חצר, זכיתם בפיסת גן עדן פרטית משלכם. החצר בדרך כלל מורכבת מצמחים, דשא, פרחים ולפעמים גם מעץ אחד או שניים. אך לא די בצמחייה משגעת על מנת להנות מהגינה שלכם ויש כמה פריטים שיכולים לעזור לכם לשדרג את הגינה שלכם מקצה לקצה. לא תאמינו, אך בעזרת כמה פריטים יחסית פשוטים תוכלו להפוך את פיסת הגן עדן שלכם לממלכה מזמינה שכל עוברי האורח ירצו לבוא להתארח בה. אז איך נשדרג את הגינה שלנו? 

 

מקום אחסון זמין

אם יש לכם ילדים קטנים, אתם ודאי יודעים עד כמה הם יכולים לבלגן את הגינה עם הצעצועים שלהם. בקיץ הם בדרך כלל רוצים בריכה מתנפחת לשחות בה עם כל הציוד שהם לוקחים איתם לים, לאחר מכן הם רוצים לשחק ברובה מים, או שהם מחליטים להעביר פשוט את חדר המשחקים לגינה.

לא תמיד זה יעזור ליצירה של מרחב ואווירה נעימה בגינה שלכם, לכן חשוב שיהיה לכם מקום אחסון בגינה כשתצטרכו לאחסן דברים. מחסן מתכת לגינה הוא הפתרון המושלם עבור מקרים כאלה וישמור על הגן עדן שלכם נקי מצעצועים.

 

גן משחקים לכולם

אם נשאר בכם חלק שאוהב להשתטות ולהנות ואתם מאמינים שהגינה שלכם יכולה להיות מרחב משפחתי מושלם שכולכם יכולים לבלות בצורה הטובה ביותר, מומלץ לשלב מתקנים שיתרמו לאווירה ויגרמו לכל בני הבית להנות.

למשל שילוב של טרמפולינות לילדים לגינה זה פתרון נהדר עבור זמן משפחתי וגם תעסוקה נהדרת עבור הילדים שלכם. טרמפולינה מאוד מהנה, בעיקר לילדים ותידהמו לגלות עד כמה היא יכולה לתפקד כבייביסיטר שלכם כאשר אתם לוגמים מהקפה שלכם.

 

 הוסיפו מטבח

חצר היא מקום מושלם לכל המשפחה וגם לאירוח. אם נמאס לכם לבשל במטבח בתוך הבית, תמיד תוכלו לקחת צעד קדימה את חווית הבישול ולבנות לכם פינת בישול בגינה שלכם. פינת בישול בגינה יכולה גם להיות אטרקציה עבור כל המשפחה שתהנה לבשל יחד ארוחות בחיק הטבע הפרטי שלכם.

תוכלו להוסיף גם פריטים שיהיה לכם קשה להוסיף במטבח רגיל, כמו למשל טאבון לאפייה של פיצות, או להציב פינה לבישול של פויקה, או אם אתם אוהבים פשוט בשר, להציב פינת גריל מרשימה שכל המשפחה תהנה מערב ברביקיו משובח.

 

פינת ישיבה

אחד מהדברים החשובים ביותר בשדרוג הגינה ובכלל בגינה עצמה היא פינת ישיבה מפנקת. חשוב לדאוג גם למבוגרים לפינת רביצה מפנקת שמאפשרת להנות מכל הטוב שיש לגינה להציע. תוכלו להוסיף רהיטים מעוצבים מראטן, כריות נוחות ונעימות, שולחן פלסטיק לקפה או לשלב ערסל מתנדנד בין העצים. איך שלא יהיה פינת ישיבה מפנקת היא אלמנט חיוני מאוד בכל גינה.

 

לסיכום

אם אתם רוצים לשדרג את הגינה שלכם מקצה לקצה, עליכם קודם כל לדאוג למקום אחסון זמין לכל פריט שתרצו לאחסן. צרו גינה שתהיה נעימה לכל בני הבית שתשלב בתוכה פעילות, אוכל ונשנושים וכמובן פינה שאפשר לשבת ולהנות מהטבע הפרטי שלכם.

טרמפולינות לילדים לגינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *