חדר הכושר בבניין החדש צריך לעמוד בסטנדרט הגבוה ביותר, וחלק מהעיצוב של חדר הכושר כולל גם התקנת אריחי גומי, גומי בלימה ועוד. מעבר לנראות מצוינת, אנחנו גם צריכים לוודא שחדר הכושר שלנו אפקטיבי ומזמין.

אנחנו רוצים לוודא שחדר הכושר שלנו מזמין וממגנט, שהמתאמנים בו ייהנו מכל רגע. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון נושאי בטיחות שונים. הספורט תופס מעמד עליון בחיינו בשנים האחרונות, ואנחנו נתקלים בספורט גם בתוכניות הטלוויזיה השונות. אנשים מעוניינים לחטב את גופם, להרגיש טוב עם עצמם ולשדר ביטחון ובריאות. למעשה, אנשים רבים אינם מוכנים להתפשר על הימצאות חדר כושר בבניין שלהם.

 

מתחמי מגורים עם חדרי כושר

ישנם לא מעט מבנים אשר כוללים בריכות מחוממות, חדרי כושר, סאונות ועוד. תוכנית רובע הים חדרה היא אחת התוכניות הכוללת חדר כושר בבניין ומתקני דיירים אחרים לרווחתם. מעבר לדירות מעוצבות בטוב טעם, תוכנית רובע הים חדרה מציעה לדייריה ליהנות גם מחדר כושר אשר פרטיו תוכננו בהקפדה רבה.

עיצוב חדר הכושר בבניין מצריך תשומת לב רבה והקפדה על המון פרטים קטנים וגדולים גם יחד. כשמעצבים את חדר הכושר, ישנו שימוש במראות, במכשור ומתקנים, במערכת הסאונד ועוד. למעשה, כל אלמנט מקבל את משמעותו בעיצוב חדר הכושר.

מאמן אישי

 

חדר כושר אפקטיבי גם יעוצב נכון

אם למשל מערכת הסאונד בחדר הכושר מאוד מרשימה, מומלץ לשלבה בעיצוב של החד"כ. תוכלו לתלות את המוניטורים במקומות שונים, מהתקרה, להעביר בין המוניטורים צמחייה מטפסת ועוד. נושא הבטיחות תופס משמעות עליונה כאשר מדברים על חדרי כושר. בעזרת אריחי גומי שונים, ניתן לשפר את הבטיחות בחדר הכושר באופן משמעותי, בין אם מדובר בחדר כושר קטן או גדול.

אנשים לפעמים נוטים להיתקל במשקולות בחדר הכושר, למעוד וכדומה. בעזרת גומי בלימה אפשר למנוע פציעות של המתאמנים במכון. גומי בלימה מותקן במקומות שונים בחדר הכושר ובזוויות של קירות, כאשר במקרים רבים בוחרים להתקינו על הרצפה. בכל מקרה, לא מומלץ להשאיר את הרצפה חשופה להחלקות.

 

בטיחות בחדר כושר

ניתן לרכוש אריחי גומי לפי מידות ועל פי התאמה אישית לחדר הכושר בבניין. עיצוב חד"כ צריך להיות כזה אשר יעשה למתאמנים בו חשק להתאמן. ללא עיצוב נכון, מוזיקה מתאימה ומדריכים מקצועיים, אנשים פשוט לא יגיעו אל חדר הכושר, גם אם הוא ממוקם במקום הכי נגיש אליהם, בבניין שלהם.

מאידך, כשחדר הכושר מעוצב נכון, אנשים יגיעו אליו ממרחקים רבים. למעשה, אל חדרי כושר בתל אביב למשל, אנשים מגיעים מכל המרכז, רמת גן, גבעתיים וכדומה. העיצוב צריך להיות עדכני וכובש, כזה שלא ניתן להתעלם ממנו. ניתן כמובן לבחור בסוגי עיצובים אלגנטיים יותר, צעקנים פחות ועוד. בעזרת בעיצוב הנכון, המכשירים בחדר הכושר בבניין לא יפסיקו לעבוד ולארח מתאמנים.

 

לעוד מידע: https://www.businesswise.co.il.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *