מערכת תת כיורית היא סוג של פריצת דרך בעולם המטבח. להעביר את כל השימושים לברז אחד, עם חיבור לקמור ים אחד מרכזי, בתוספת של סינון ופונקציות של חימום וקירור הם נוחות שלא עלתה בדעת תושבי העולם לפני עשרות שנים. אז איך בעצם מחברים את הטכנולוגיה למטבח המודרני? איך צריך לעצב אותו? איך נראת המערכת? כל התשובות והרעיונות, מיד

 

איך זה נראה בכלל

מערכת תת כיורית למים חמים קרים היא למעשה קופסא שחורה ומסנן מים שנמצאים בתחתית הכיור. מערכת הקירור והחימום הם למעשה בקופסא השחורה ועליה להיות מחוברת לחשמל. מסנן המים צריך להיות מחובר בצד אחד לצינור המים של הבית ובצידו השני למערכת החימום והקירור של המים. לרוב, מערכות תת כיוריות אלו יגיעו עם ברזי כסף, ברזים חכמים עם מתגים ואפילו ברזים עם מסך מגע בצבעים שחור וכסף.

 

אחסון חכם

בראש ובראשונה צריך להבין – עליכם לשמור את המערכת התת כיורית כשמה כן היא – מתחת לכיור. רצוי שתהיה נקודת חיבור לחשמל בקרבת התא בו תהיה מאוחסנת ואפילו בתוכו, עם בידוד והגנה מפני מים. זה השלב הראשון, בשלב השני על חלל אחון מתחת לכיור להכיל גם את מסנן המים.

 

ההסתכלות הרחבה

כשמתקינים בבית מערכת תת כיורית, זה להביא את קדמת הטכנולוגיה הישר למטבח שלכם. למעשה, מבחינת עיצוב המטבח מסביב לכיור – עליכם לשמור עלייה נקייה ואסתטית. הברזים השונים והמבחר סביב מערכות תת כיוריות כביכול ייכפו את הצבע המתאים ביותר מבחינת האריחים מאחורי הכיור והברזים, שלא נדבר על צבע השיש.

 

החיסכון על השיש

אם יש לכם בר מים או קומקום, זה הזמן שלכם לחשוב איך אתם עומדים לנצל את כל המקום שהם תופסים, עכשיו שאתם הולכים להחליף אותם בברז עם מערכת תת כיורית. עיצוב המטבח משתנה במיוחד ככל שמרכזים יותר ויותר שימושים באותו מכשיר, כך מתפנה יותר מקום על השיש ויותר מרחב עבודה שאפשר לייעל מחדש. על את כמה וכמה עם מדובר על מערכת תת כיורית שמגיעה עם אפשרות הגזה וברז סודה.

 

לא להשתגע

יש חידושים רבים שאפשר להוסיף, לחתוך ולשנות ברחיב המטבח אך זכרו שדבר אחד מרכזי הוא החשוב ביותר! מקום אחסון קרוב לברז, ומוגן ומכוסה עם דלתות. מעבר לכך, זה לגמרי בידי המשתמש. התרחבות מרחב העבודה במטבח, הצבעים השונים – הכל נופל על יצירתיות.

 

מילים אחרונות

מערכת תת כיורית היא הפתרון הבא לצריכת מים ירוקה יותר והפחתת השימוש בפלסטיק. קומקומים, בר מים ואפילו כלי התססה של חברות סודה יהפכו ללא רלוונטיים ככל שמערכות תת כיוריות יהיו נפוצות יותר. שלא נדבר על היכולת של מערכות אלו לסנן מים וכך להפוך כמעט כל מקור מים לקביל. תהנו!

חלל ביתי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *